Eventuele innesteling zonder symptonen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Blaak, 28 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blaak

Blaak Niet meer actief

Hallo,

Ik lees veel over bruin bloedverlies, krampen enzo over innesteling.

Kan je ook niks merken van de eventuele innesteling? Ik voel heel soms een klein steekje, maar ook echt maar 2x ofzo, dat kan niks zijn, maar geen bruinverlies enzo.

Kan je ook geen symptonen hebben?

Groetjes,Mandy 8)

2. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Volgens mij zijn er genoeg meiden die helemaal niets voelen... met de eisprong niet, met de innestelling niet, en als ze zwanger zijn niet... ;)

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Het is juist een uitzondering als je iets voelt.

Enne ik voel ook niets hoor

4. Blaak

Blaak Niet meer actief

Ok, ik voel normaal ook nooit wat, maar heb deze maand wel mijn eisprong gevoeld (met behulp van ovu testen enzo), bij mijn vorige kindjes voelde ik de innesteling ook niet volgens mij en ook geen bruinverlies. Maar toen ik echt zwanger was rond 6 weken kreeg ik alle symptonen en vooral misselijk, ziek de hele dag door verschrikkelijk! Ben benieuwd hoe het gaat lopen bij mn derde zwangerschap (in de toekomst, hopelijk snel, maarja je weet nooit haha)

5. Wen1976

Wen1976 Lid

24 okt 2008
    13
    0
    0
    Ik ben bij mijn twee vorige zwangerschappen ook onwijs misselijk geweest. Beide tot week 20 heel de dag door misselijk geweest. En ja dat begon ook bij week 6. Als ik eraan terug denk die misselijkheid......

We gaan nu voor de 3e en ik kan ook niet wachten tot mijn NOD. Bij iedere verandering in mijn lichaam denk ik stiekem....zal het gelukt zijn. Gek wordt ik ervan. Probeer maar steeds te denken dat het niet gelukt is. Dan valt het straks niet zo tegen.....

Zit de dagen af te tellen tot volgende week woensdag...

Welke symtonen hebben jullie?

Deel Deze Pagina