Hallo daar, Ik heb een vraagje: Ik ben nu ruim 3 maanden gestopt met de pil. Steeds kwam mijn menstruatie precies op de 28e dag van mijn cycles, dus heel regelmatig. Nu ben ik bijna een week overtijd. Helaas geeft een zwangerschapstest negatief aan. Wel heb ik vorige week erge pijn aan mijn borsten gehad en op de dag dat ik mijn menstruatie moest krijgen wat krampjes in mijn onderbuik. Verder zet er niets door en heb ik inmiddels nergens meer last van. Zou ik nu alsnog zwanger kunnen zijn of gaat mijn cycles met me op de loop??? Ik kijk uit naar jullie reacties! Groeten, Brennie
het kan nog allebei de kanten op of je bent toch zwaner maar maaktje lichaamweinig hcg aan of je bent aan het ontpillen en dan doet jelichaam rare dingen met je
heb je getest met ochtendurine? Wanneer heb je getest? Misschien was er niet genoeg hcg in je lichaam. ik zou nog een keer testen als je al een paar dagen terug heb getest. ontpillen lijkt me erg onwaarschijnlijk omdat je al een aantal keer je menstruatie regelmatig heb gehad. suc6! Liefs meliske
Hoi, Bedankt voor jullie reacties! Ik denk inderdaad niet dat ik nog aan het ontpillen ben i.v.m. die regelmatige cycles. Ik heb na een dag overtijd een test gedaan in de middag en dinsdag eentje met ochtendurine. Allebei negatief. Volgens mijn huisarts moet ik begin volgende week nog eens testen. Dan zou die echt positief moeten zijn anders is er volgens hem iets anders aan de hand en wil hij wat onderzoekjes doen. Ik denkt dat ik nog ff moet afwachten. Voel me er niet echt prettig bij hoor, je zit zo in de onzekerheid vooral omdat ik volgende week op vakantie ga. Greetz, Brennie
als je het kan volhouden kan je wachten tot volgende week, ik zou het geloof ik niet volhouden dus ik zou morgen nog een keer testen. Dan zit er weer 3 dagen tussen. Maja ik ben jij niet natuurlijk. Ben benieuwd, laat je nog iets weten? Liefs meliske