Voor mij is het echt jaren en jaren geleden dat ik hier geweest ben. Maar vrijdag willen we met onze kinderen een dagje hier heen. Nu zie ik dat je gewoon via Hellendoorn kaartjes kunt bestellen een dagticket waarbij je de exacte dag van je bezoek kunt aangeven. Maar voor vrijdag kan ik dus geen kaartjes bestellen. Kan ik er van uit gaan dat het die dag dus megadruk is en de online kaartjes daarom niet te koop zijn? Zelf wil ik de kaartjes via een andere site bestellen, dan kosten ze volgens mij bijna de helft van wat ze bij de hellendoorn site kosten. Een euro of 13. Het is nu toch geen reguliere vakantie? Mijn kinderen hebben nu wel vakantie maar dat is omdat we dit zelf hebben ingepland? Iemand een idee wat betreft de verwachte drukte voor vrijdag? Verdere ervaringen zijn ook welkom
Het kan zijn, hoorde uit mijn omgeving dat een stichting voor speciaal onderwijs het park heeft afgehuurd. Ik hoorde van een moeder waarvan 1 van de kinderen naar een school van die stichting gaat dat ze deze week gingen en dat ze het park voor hun zelf hebben. Dan kan het zijn dat je daarom geen kaartjes kan bestellen.
Waarom bel je ze niet gewoon even, ze zijn altijd erg behulpzaam bij hellendoorn en zullen je zeker kunnen vertellen waarom je geen kaartje kunt bestellen voor vrijdag. Het is hier in ieder geval geen vakantie, wel schoolreisjes seizoen .
Ik zou ze even bellen. Hellendoorn is zelden echt druk dus er moet een andere reden zijn. Superleuk park trouwens met jonge kinderen!
Pas vanaf 12 juni is het park elke vrijdag geopend. Wel echt een aanrader trouwens het avonturenpark! Wij hebben al jaren met veel plezier een seizoenskaart
Bedankt voor de reacties dames ik heb idd gezien dat het park gesloten is. We gaan nu naar wunderland kalkar.