gestopt met de pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door xxxbeebiexxx, 6 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    ik ben nu bijna 2 weken gestopt met de pil waarvan ik in de eerste week ongie was, heb nu soms last van buikpijn ( ongie gevoel heel lichtjes ) was erg bang en ben nog erg bang voor mijn terug kerende puistjes, heb er tot nu toe geen last van, mijn huid ziet er momenteel netjes uit! ik slikte de diane 35 daarvoor, nu mijn vraag de gene ie deze ook slikte en gestopt zijn, na hoeveel dagen,weken, kwamen de puistjes terug? en natuurlijk ook voor de gene kwamen ze wel terug? of bleven die vervelende dingen weg? die antwoorden hoop ik natuurlijk veel te krijgen haha.

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik heb de diane pil niet gebruikt maar ik had toen ik rond mijn 15de begon met de pil er veel last van puistjes en de eerste keer dat ik stopte met de pil (rond mijn 20ste) kreeg ik na 3 weekjes puistjes terug maar wel veel minder als eerst.

Ik ben onder tussen gestopt met de pil (2009 pilloos ingegaan op 31 dec de laatste gepakt) en heb nog nergens last van.

Ik ben eerder ook al een keertje 3 maanden gestopt geweest vanwege uitblijvende menstruatie en toen kreeg ik er helemaal geen last van!

Bij mij is het dus echt iets wat waarschijnlijk nu gewoon weg blijft omdat het jeugdpuistjes waren.

Hopelijk krijg je er geen last van en ben je snel stralend zwanger!

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben sinds eind sept gestopt met de diane 35.
    En heb wel wat meer last van pukkeltjes de afgelopen 2 maanden ofzo.
    Niet meer zo veel als vroeger, maar wel wat meer dan toen ik nog aan de pil was.

4. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    oke, ja toen ik dus nog de pil slikte, was mijn huid erg vet, ( ik heb alleen puistjes op me kin en op die plek was het erg vet ) verder heb ik een droge huid, maar sinds ik dus gestopt ben, is mijn huid tot nu toe erg goed, op de kin is het helemaal niet vet! en ben aan die pil gegaan omdat ik op me kin erg veel puistjes had, waarvan er ook littekens bij kwamen. en het erg pijnlijke puistjes waren. nu moet ik er wel bijzeggen, dat ik die puistjes gekregen had nadat ik erg gestrest en emotioneel was, eerder had ik daar nooit last van, maar die puistjes gingen maar niet weg ook niet toen ik niet meer gestrest was, dus vandaar dat ik de diane pil ben gaan slikken.

5. Stephtje

Stephtje Lid

15 jan 2009
    15
    0
    0
    Stockmedewerkster esprit
    Zeeland
    hoi dames,

vraagje...
    ik ben dus gestopt met mijn pil direkt de dag na mijn stopweek was geeindigd.
    In mijn stop week hebben we natuurlijk al geoefend :p
    dit was de dag voor mijn menstruatie.
    nu is mijn vraag... kan ik nu inmiddels al zwanger zijn?

Groetjes xxx

Deel Deze Pagina