Ik ben nog op zoek naar een lekkere stoel voor op de babykamer Ik zat zo eens even te kijken maar die krengen zijn me toch duur voor een mooie fateuil ben je al zo 200 euro kwijt..het is voor een groen/wit/roze kamer dus een beetje in die strekking wat voor stoelen hebben jullie en hebben jullie nog tips?
Wij hebben een schommelstoel van de IKEA gekocht, of ie fijn is weet ik niet, moet ik nog uitproberen. Het liefst wil ik voor beneden een loveseat, zodat ik lekker in kleermakerszit kan zitten, maar die krengen zijn pas duur...
ja heerlijk zo'n loveseat.. zou ik ook wel willen inderdaad. beetje groot voor de babykamer misschien maar daar zou ik wel een kleinere versie van willen zag er eentje bij de leenbakker voor 175.. maar vind ik alsnog duur hoor en het is weer niet de kleur die ik wil..Ik wil opzich ook wel een schommelstoel maar ben bang dat dat niet lekker zit
IKEA | Zitbanken met stoffen bekleding | Fauteuils met stoffen bekleding | SKRUVSTA | Draaifauteuil Ikea Ik was eigenlijk opzoek naar het ektorp stoeltje wat ik boven heb staan; roze met wit en ik meen groene ruitjes. Ik heb er geen plaats voor in de babykamer of woonkamer en dus staat dat stoeltje in een hoek van onze slaapkamer werkeloos te zijn!
Wij hebben onze babykamerstoel bij de kringloop vandaan Wij zochten juist een kleintje vanwege beperkte ruimte.. Voor 10 euro een nog supergoede en schone leren stoel die lekker zit Die is nieuw veel duurder, even goed schoonmaken en klaar.
voor de crash had ik ook een topic gemaakt over een stoel, zelf hadden wij het idee om een lekkere schommelstoel op de babykamer te zetten. Hier op zp hadden ook veel meiden gereageerd, de meeste hebben een schommelstoel. Opzich maakt het mij niet uit, maar het moet een leuke betaalbare lekker zittende stoel zijn. Dus volg dit topic ook
Wij hebben nog even de tijd maar, waar we bij andere spulletjes absoluut zeker zijn over wat voor iets we willen.. Zijn we bij de stoel totaal RADELOOS! Haha.. Heb al verschillende stoelen gezien, maar wat voor een we willen en waar we hem gaan kopen? Geen idee, dus ik volg het topic ook
Wij hebben deze van de Ikea voor 29 euro. Eigenlijk hadden we die gewoon nog ergens staan en hij zit echt schandalig lekker (kunt een beetje schommelen ook). Probleempje: ik vind hem wel lelijk, dus misschien een mooie deken ofzo erover heen nog
@ Juju, ik heb meer gehoord dat die stoel lekker zit. En het is een leuke prijs. Moet eerlijk zeggen dat ik um ook niet zo mooi vind...maarja, een stoel moet niet alleen mooi zijn maar ook goed kunnen zitten. Hoe zit het met de armleuningen? kun je ook fijn voeding geven in deze stoel?
Bij de marskramer heb je een hele leuke witte schommelstoel voor 59 euro, deze stoel zie ik regelmatig 'voorbijkomen'.
die van ikea ziet er idd wel comfortabel uit! idd; lekker een mooie deken erover?! mja... die is kanshebber
Die van de ikea is idd wel een kanshebber! Volgens mij neemt hij ook niet superveel ruimte in beslag en is hij makkelijk te verplaatsen evt. ( hij ziet er in ieder geval uit alsof ie niet veel weegt haha). Nu vriendlief nog overtuigen, toen ik begon over een stoel had hij zoiets van ja.. Euh eerst de kinderkamer en dan zoeken we iets wat erbij past.. Heeft hij ook wel gelijk in, maar ik wil gewoon alvast rondkijken
Fauteuil - wehkamp.nl Heb deze van de Wehkamp. Zit ook lekker en zakt niet te ver door. Vond ik namelijk bij een aantal Ikea stoelen wel en lijkt me niet fijn als je net bevallen bent.
ik vind die van wehkamp heel leuk maar jammer dat ze geen andere kleur hebben.. wit of groen.. dan had ik hem zo genomen.
Tja ons kamertje was Aqua en lime, dus deze stoel was perfect. Met een witte stoel zou ik toch wel voorzichtig zijn hoor. In ieder geval met uitwasbare hoes kopen...
Vind die van Ikea erg leuk. Was stiekem ook al een beetje aan het kijken voor een schommelstoel maar of ze waren heel smal of erg duur. Vind dit dan leuker en dan inderdaad een paar leuke kussens om het op te leuken als je er niet in zit! Ben benieuwd wat manlief ervan vindt