Vraagje/ twijfels...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Vraagtekentjes, Oct 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

Oct 22, 2006
    233
    0
    0
    Ik denk dat het een paar dagen geleden precies het goede moment is geweest om te klussen maar nu steken alle twijfels de kop op (kzal niet de eerste zijn). Dat bruinige is toch pas ná je eisprong (dat was zo maar duurde dit keer 2 dagen)?
    Nouja goed, dan nog heb ik vandaag lijkt het wel nog méér dan anders last van PMS achtige verschijnselen incl vage doffe pijntjes in mn onderbuik.
    Buiten dat heb ik voor het eerst sinds keeloperatie weer pijn in mn keel (balen), maar goed dat staat hier los van uiteraard.
    Vraag me nu alleen af waar dat PMS gevoel/humeur vandaan komt (wie had dat ook gewoon terwijl je zat te wachten op je NOD) en wat doen die doffe pijntjes daar? Wie voelde het uberhaupt dat de bevruchting wél of juist niet goed gegaan was?

Stom he, die onzekerheid; ik kan hier heel slecht tegen....

2. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Hoe lang zou je cyclus dan zijn als je nu ongesteld zou worden? Kan het niet zo zijn dat je je verteld hebt? Ben je kort terug gestopt met de pil o.i.d.?

Ik zit donderdag op dag 28 en heb al sinds vorige week zondag het gevoel alsof ik ongesteld ga worden, maar dan lichter en niet zo vaak. (denk trouwens wel dat het bij mij doorzet, helaas)

3. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

Oct 22, 2006
    233
    0
    0
    Thnx voor reactie!

Nou, dit is het juist, ik hoef nog lang niet ongesteld te worden! Althans, 5 nov heb ik uitgerekend... Had volgens mij zondag eisprong (ik voel het en had dan zon/maandag ook "bruine vloed zeg maar) maar helemaal zeker weten doe ik het niet. Ben april met pil gestopt en de eerste 3 keer strak regelmatig geweest, daarna 2 keer flink overtijd (waarvan ik van 1 keer vermoed dat het mis gegaan is maar zeker weten doe ik t nie hoor). En nu leek het allemaal weer regelmatig te zijn... En vrijdagnacht/zaterdagochtend was het gezellig zeg maar haha.
    Anyway, ik hoop ontzettend dat het raak is want dit is door omstandigheden even laatste poging vlopig. Maar heb nu alweer flinke PMSklachten terwijl NOD nog bijna 2 weken duurt! En probeer dus (onmogelijk) te verklaren waar ik aan kan voelen of zien dat dit een gelukte poging is zeg maar...
    Erg he? waar je jezelf gek mee maakt haha...
    Grtjs ?

4. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Oooh je kunt jezelf helemaal gek maken inderdaad! En het zou niet kunnen zijn dat je in verwachting bent en toch een soort van bloeding hebt gehad waardoor je dacht ongesteld te zijn? Ik heb ook geen idee hoor, maar ik probeer mee te denken. Ik hoop voor je dat je in ieder geval snel duidelijkheid hebt!

Share This Page