Ik ben nu zo gelukkig... Ik heb gisteravond een gesprek met mijn partner gehad over het krijgen van kinderen. En ik heb toen tegen hem gezegd dat ik het liefst kinderen zou willen krijgen voor ik 30 ben. Das nog 3,5 jaar van nu. het eerste wat hij antwoordde was:"maak je maar geen zorgen, dat gebeurt ook wel." Blijkt dus dat we precies hetzelfde erover denken. De pil blijft er dus ook uit. Zo kan mijn lichaam zich zelf weer gaan regeren. Een vraagje over foliumzuur. Ik slik dat nu ivm kleine kans op een zwangerschap. Maar nu wil ik mee stoppen als 3 nov ik niet zwanger blijk. Moet ik daarmee stoppen of gewoon doorslikken omdat ik zwanger wil worden?
Floiumzuur moet je gewoon doorslikken! Ik ben ermee begonnen vanaf het moment dat ik gestopt ben met de pil. Ook al duurt het een aantal maanden voor je zwanger bent, dat maakt niks uit. Succes met zwanger worden!
Gewoon blijven slikken, ze raden aan 4 weken voor een eventuele zwangerschap te beginnen (zodat er voldoende in je lichaam zit, mocht je zwanger worden) en dan tot ongeveer 8/ 10 weken tijdens je zwangerschap. Het kan voor je eigen lichaam geen enkel kwaad om het te slikken (ook als je na een hele poos nog niet zwanger raakt/ bent) het is een natuurlijk product!
en is toch nog fijn om iets te slikken behalve de pil toch hahaha weet ik tenminste welke dag van de week het is
Ik vond het tegenvallen om op een ander soort pilletje over te stappen. Bij de pil begon ik halverwege de dag soms te twijfelen of ik hem wel had geslikt, maar aan de strip kon je dat goed zien. Foliumzuur zit bij mij in een potje. Het was soms wel heel hard nadenken of ik het in mijn routine wel geslikt had. Nu staat ie op een opvallendere plek waardoor ik het niet meer vergeet
Bij mij staat de dag van de week wel op de strip Foliumzuur (Foliphar), dus da's wel handig. Zo weet je altijd zeker of je ze genomen hebt ja dan nee.
Ik denk dat dat wel duurdere dingen zijn. Mijn potje met 90 tabletten kostte nog geen 3,- En als je het misschien wel een jaar of langer moet slikken, hou ik het graag goedkoop.
Dames, even een vraagje over dat foliumzuur. Ook ik slik het getrouw. Maar hoelang kan je foliumzuur blijven slikken, ik bedoel dus mocht ik voorlopig of helemaal niet zwanger worden (waar ik niet van uitga hoor), zit er een max aan de tijd achter elkaar, bijv. een jaar? Ik weet wel dat je het nog een tijdje door moet slikken als je zwanger bent, dus dat bedoel ik juist niet.
Met foliumtabletten maakt het niet zo veel uit hoor als je gaat twijfelen. Ik heb mijn tabletjes ook in een potje en slik er soms 2 per dag omdat ik soms nog zo'n slaapkop heb. Maar te veel wordt toch afgedreven door je lichaam en het is niet schadelijk volgens mijn dokter. Dus beter zeker dan geen.
Die had ik ook, 85 pilletjes in totaal toch?. Maar ben overgestapt op een potje van de AH. 150 pilletjes en goedkoper... weet alleen niet of ze ook 'beter' zijn.
hallo ik heb ook folium zuur maar dan via de huisarts kun je zow vragen ik hoefde maar 2,50 bij te betalen omdat het zieken fonds het niet vergeod dom he maarjah ik heb het nu en slik trouw verder
Ik slik Gravitamon. Is eigenlijk een multivitamine met daarin ook foliumzuur. Dan is het dus voor 'alles' goed zullen we maar denken!
hoi! Heerlijk he, dat gevoelvan, ik ga nu stoppen met de pil en we gaan voor een kleintje! Meid geniet ervan en ik hoop dat het snel raak is! liefs, Carmen