hey meiden wist niet zo goed waar ik deze vraag moest plaatsen, dus dacht vraag het aan de zwangere meiden, ik heb namelijk nog steeds geen vruchtbaar slijm gehad...heb wel ovutest gedaan en die was duidelijk positief! Dat was de 31e, maar had toen geen rekbaar slijm, wel wat slijm maar niet heel veel en niet rekbaar! Heb altijd wel afscheiding, maar kan niet echt duidelijk verschil merken tijdens mijn ei! Zijn er meiden die dit ook hadden en toch zwanger zijn geworden, lees af en toe over vijandig slijm, ben zo bang dat ik dat heb en niet zwanger kan worden! En kan het dat je een posi ovutest heb, en toch geen ei hebt? Xxx
JE kan denk ik voor de meeste reacties dit onderwerp toch plaatsen onder kinderwens. Bij ovulatietesten oid. Je kunt een positieve test hebben en geen ovulatie. Het KAN. Dan is er sprake van PCO of iets anders. Vruchtbaar slijm is doorzichtig, en rekbaar. Je kunt het beste misschien als je er verder in wilt verdiepen, een temperatuurcurve gaan bijhouden in Fertility Friend. de meiden onder tempkaartjes kunnen je daar heel goed mee helpen. Succes!
ja daar heb je gelijk in maar op het forum zwanger worden krijg ik vooral reavties van meiden die zwanger willn worden, maar wil graag weten van meiden die al zwanger zijn of die dit misschien ook hadden, vandaar dat ik m hier geplaatst heb. Denk niet dat ik pco heb, ben vrij regelm ongi en geen bruinverlies ofzo... Toch bedankt voor je reactie! Xx
Hoi ik heb ook nooit echt vruchtbaar slijm ondekt hoor. Ben nu zwanger van onze derde spruit dus maak je niet te druk. welke ovutesten gebruik je?
afgelopen maand voor t eerst ovutest gedaan en die was op dag 16 en 17 overduidelijk posi...van apotheekhuismerk, fijn om te horen dat je dit ook niet had en toch zwanger bent geworden! Bedankt! Geniet van je zwangerschap! X
dank je, Tip! Ik gebruikte de ovutesten van sensitest ik vond ze ideaal en niet duur. Ik hoop voor je dat je die niet nodig hebt. Maar tis maar dat je het weet . Wanneer kan je gaan testen? Succes!
ben nu ongi...bijna over dus sta weer aan t begin van een nieuwe ronde, heb jij goeie ervaring met sensitest? Hoorde dat i vaak valspositief aangeeft? Hopelijk kan ik volg maand hier meekletsten! X
met de ovu heb ik goed ervaring hoor. Ik weet wel dat de zw testen vaker valse lijntjes geven. Maar dat heb ik bij de ovu nooit gehad. Succes in ieders geval.
Volgens mij zijn er heel veel vrouwen die rekbaar slijm nooit opmerken. Dat ligt aan de persoon en het lichaam! Zelf heb ik altijd heel duidelijk aan m'n lichaam gemerkt (ovulatiepijn) en gezien( slijm bv) dat ik een eisprong had en dan klopte dat ook helemaal met de ovulatietesten en ook twee keer met een inwendige echo toevallig bij de gyn (Ter controle) Ovulatietesten zijn betrouwbaarder dan tempen is mij gezegd! Bij mij was tempen juist een ramp! Het neemt zooooo nauw! en dan nog ver in m'n zwangerschap heb ik ook onder de temp die je zou moeten hebben gezeten, maar niks miskraam ofzo hoor! haha!nu is de kleine al opweg geboren te worden, nog zo'n 7 weekjes!!
Hier ook zwanger en zo goed als geen vruchtbaarslijm of rekbaar slijm of wat dan ook. Ben nu ook zwanger van de 3de kruimel die ons gezin komt versterken. Het kan dus zeker wel als je zo goed als geen slijm hebt. Succes met zwanger worden
bedankt voor je reactie... succes met de laatste loodjes! en geniet van jullie wondertje straks! hoop dat alles goed mag gaan! xxx
Ik heb nog nooit vruchtbaar slijm ontdekt, wel positieve ovu testen gehad. Uiteindelijk na lang proberen en de moed bijna opgegeven (gevoelsmatig) voelde ik mijn eisprong (vergelijkbaar met menstruatiepijn). Ovu test gedaan: positief! Geklust... en zwanger!! Ik was ook al twee maanden aan het tempen, maar was heeeel warrig en onduidelijk. Maar als je al een tijd bezig bent, is het wel handig dat te gaan doen, voordat je hulp gaat zoeken. Maar ook dat eisprong voelt niet iedereen, dus niet te veel van die dingen uitgaan, evenals vruchtbaar slijm. Hoef je echt niet te merken. En dat pre seed: ik ken iemand in mijn omgeving die een jaar bezig is geweest, de vorige keer pre seed heeft gebruikt en nu zwanger is. Dus... Of het werkt weet ik niet, maar ze is wel zwanger! Ik heb ook de ovutesten van sensitest (dipstick) gebruikt. Werkt prima, wel lastig te bepalen vond ik. Heb eenmalig een clear blue met gezichtje gebruikt: geweldig!!! Maar erg duur. Succes ermee!!
Ik heb nooit echt verandering in slijm gezien, nooit vruchtbaar slijm gehad en toch ben ik al 2 keer zwanger geworden. Ik heb ooit een samenlevingstest gehad en het slijm wat ze toen uit mijn baarmoedermond opzogen, was wel helder. Dus het vruchtbare slijm was er wel, maar zat gewoon van binnen, op de plek waar het hoort te zitten en ik zag er van buiten niks van terug. Geen zorgen maken dus!
ik had het vroeger wel, maar toen wist ik nog niet wat het was sinds dat ik serieus bezig ben om zwanger te worden heb ik het niet meer en het is toch 3 keer gelukt!