hoi ik heb een vraagje ik heb 18 okt een miskraam gehad en 19 okt hebben ze het vruchtje weggehaald in het ziekenhuis omdat het niet meekwam dus ik heb een vraagje mijn temp, is 36.1 sinds me miskraam is dat normaal? en ik heb vanaf vrijdag begon me vruchtbare dagen, aan het slijm te zien maar het werd steeds meer en heb wel elke dag geklust op die vruchtbare dagen,maar nu heb ik nog steeds geen verhoging in mijn temperatuur ja ik had 14 nov een temperatuur van 36.6 en 15 nov- 36.3 en vandaag 16 nov 36,2 maar aan mijn baarmoeder mond te voelen is hij dicht dus kunt u me vertellen of ik een eisprong heb gehad of lig het aan mijn thermometer,of dat ik hem niet gehad heb en ik had wel gisteravonnd 15 nov een licht zeurig gevoel aan mijn linkerkant,en als ik ging zitten leek het wel alsof er een tampon in zat dat gevoel dat steken tegen mijn anus wil graag antwoord ,want ik weet nu niet of ik het wel of niet een eisprong heb gehad groetjes en alvast bedank voor je antwoord gr ,kitty79
Hoi Kitty79, dat je temp wat lager is na een miskraam is daar niet direct aan te linken. Het klinkt niet als iets aparts in ieder geval. Aan je temperatuur curve te lezen zou je inderdaad je eisprong gehad kunnen hebben. Ook door het slijm en die lichte pijn. Dat je baarmoedermond niet openstond, daar kun je niets aan ophangen hoor. Ook met een voor je gevoel gesloten baarmoedermond, kun je zwanger raken. Het is dus (ongeduldig) afwachten tot je kunt testen. Groetjes Brigitte