lange cyclus en rare afscheiding

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Anais, 16 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hoi
    ik heb pcos en heb een lange of korte cyclus tussen 25-70 ong

maar de laatste maanden was het altijd tussen 30-35

sinds mijn laatste maandstonden is het wat anders.

nuja eigenlijk waren mijn laatste maandstonde ook raar,ik kreeg drie dagen een bloeding,eerste dag bruin dag erna rood en toen bruin. en dat was het.normaal heb ik altijd veel pijn en toen niet.wat heel vreemd is.

sinds toen heb ik mijn regels nietmeer gehad...denk ik want op cyclusdag 43 heb ik een dag bruin gehad en op dag45 wat roze bruin
    op cyclusdag 63 heb ik dan weer wat roze verloren,nooit pijn gehad. en nu zit ik op dag 71 mijn langste cyclus ooit en ik snap niet wat er aan de hand is?

ik heb daarstraks twee testen gedaan en op eentje was er een lichtje grijze indrooglijntje(na halfuur) dus ik neem aan dat ik niet zwanger ben.

maar dit is allemaal zo vreemd. zoiets heb ik nog niet meegemaakt en vind ik zelfs voor mijn (sowieso al abnormale) lichaam vreemd....

ook heb ik veel dikke eiwit/gelei achtige afscheiding,nietgoed rekbaar gewoon doorzichtige propjes.dit nu al zeker een maand.

wat zou dit allemaal kunenn zijn?(zeker de afscheiding is raar,wat zou dat zijn?)

groetjes xxx

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Helaas kan ik het ook niet met zekerheid zeggen.
    Het zou een zwangerschap kunnen zijn waarbij je te vroeg hebt getest, het kan een nieuwe wending in je cyclus zijn.Zie het bloedverlies toch als een menstruatie en wacht af..... Vervelend voor je!
    Lees de test wel altijd af binnen de aangegeven tijd!

Imke

Deel Deze Pagina