Ik ben bijna 32 weken zwanger en heb afgelopen week vakantie gehad van mijn werk, nu moet ik straks weer beginnen. T is nog maar 10 uur per week vanwege bloeddruk problemen maar ik zie er opeens zo tegenop. De kleine is van de week ingedald en lopen gaat wat lastiger daardoor. Ook veel harde buiken en steken in mijn mutsie. Nog 2.5e week doorbijten maar dat lijkt nog zo lang haha. Heb eigelijk niet echt een reden behalve het ongedaalde kindje dat ik nieteer kam werken. Het gaat verder prima met me. Maar heb gewoon geen zin meer haha herkenbaar?
Heel herkenbaar.. alleen ben ik pas 22 wkn zwanger en moet ik nog heeuul lang voor ik verlof heb. Heb geen klachten oid en het werken lukt ook nog prima, ik zie er alleen ineens heel erg tegenop! Hopelijk is het hier een fase want anders gaan dit nog 14 erg lange weken worden voor mij Jij succes met je laatste (werk)loodjes!
Haha nou hier is t ook gewoon tijdsverdrijf hoor. En t is nog niet rond hoe en wat ik na mijn verlof ga werken erg irritant.
Zo herkenbaar, ben net 2 weken thuis geweest en moet nu nog 3 ochtenden werken maar ik heb zo geen zin meer. Heb al een paar weken geen zin meer, gewoon omdat het staan, zitten niet lekker meer gaat en daar mag je eigenlijk alleene maar staan.
Heeeeel herkenbaar!! Ik ben op een gegeven moment de ziektewet ingegaan omdat het om medische redenen niet meer lukte om 'gewoon' op de werkvloer te blijven. Hierdoor mocht ik zelf mijn tijden bepalen en als het niet ging mocht ik thuis blijven. Op den duur gingen de klachten wel beter en kon ik weer wat meer werken maar pfff ik had er zo GEEN zin meer in!! Verschrikkelijk gewoon!! Ben dat helemaal niet gewend van mijzelf, want vind het niet vervelend om te werken maar poehpoeh wat zag ik als een berg tegen het werk op. Nu heb ik lekker verlof, en ben er zo blij mee!!! Zoals ik al zei, ik vind werken niet erg, maar ik was zo blij dat die verplichting er vanaf was!!
Hier deels wel herkenbaar. Ik heb van de ene kant heel erg veel zin in mijn verlof, nog 7 weekjes en dan is het zover. Ik wil thuis nog zoveel doen, schoonmaken, opruimen, kinderkamer schilderen en inrichten, deuren en kozijnen schilderen. Maar heb daar op mijn vrije dagen erg weinig tot geen puf voor. Daardoor zou ik dus eigenlijk wel graag minder tot niet meer willen werken. Maar ik ben bang dat als ik full time thuis zou zijn, de weken nog zo lang duren hahaha. Dus voor nu nog maar even werken, begin nu wel te krijgen dat het zwaarder word, voel geregeld mijn banden trekken enzo. Sinds anderhalve week heb ik gelukkig een stahulp gekregen dus dat maakt de dagen wat makkelijker door te komen.
Hier ook herkenbaar (28 weken zwanger). Ik heb het er erg moeilijk mee omdat ik normaal gesproken een ongelooflijke passie voor mijn werk heb; maar die passie is even helemaal weg, en in plaats daarvan heb ik ineens passie voor dekentjes breien voor de baby en cocoonen