Vandaag heb ik een geslachtsecho gehad met 15+4, alleen zelfs de echo-dame twijfelde of het nou een kereltje is of toch niet... (ivm dat dametjes wel eens opgezwollen lipjes hebben door de hormonen van de mama). Nu moet ik volgende week terug komen. Wat denken jullie!?
Moeilijk ik zie idd wat de echodame bedoeld het lijkt een hamburger meisje. Maar ik herken er ook zeker wat van als de echo van mijn zoon. Balzakje en uitstekende piep. Begrijp wel dat ze je terug laat komen spannend meid.
Lastig met jouw termijn was bij mij duidelijk een piemeltje te zien Meisjes kunnen rond die tijd opgezwollen schaamlipjes hebben Is er van meer hoeken gekeken? Vind het ook weer niet een meisje op je echo Heb duidelijkere geslachtsbepaling gezien met bijna 16 weken dat ik het ook te onduidelijk vind voor een jongen
Ik zou denken meisje. Wel een schandalig slechte foto die je mee hebt gekregen zeg, bijna gênant voor een betaalde echo.
Oh! Jullie denken allemaal een meisje bijna... De dame zei 70% een kereltje. Ben nu nog nieuwsgieriger! Ik mag woensdag weer heen gelukkig.
Ik denk een jongen. Zo zag de pretecho met 23 weken bij mijn oudste er ook uit, pas met 30 weken zagen we een piemeltje!
Een meisje (de hamburger is erg duidelijk!) Al moet ik wel zeggen dat het middelste een beetje ronder is (balzakje???). Toch denk ik een meisje!
is idd moeilijk te zien idd wel fijn dat je volgende week al terug mag, ik was 16.2 toen we voor de geslachtsecho gingen maar de kleine lag in stuit dus was het bijna niet te zien toen heeft ze me 70% gegeven dat het een meisje werd. met de 20 weken echo was het idd duidelijk een meid...