Lieve lieve dames! Ff vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Happymomy, 11 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happymomy

Happymomy Actief lid

9 nov 2016
    114
    5
    18
    NULL
    NULL
    Nogmaals lieve lieve dames

Heb nog even een vraagje
    Ik heb vandaag bij me afscheiding wit/doorzichtig slijmvlies met een kleine beetje vers bloed. 2 dagen terug had ik het zelfde alleen dan met oud bloed.
    Kan dit van een innesteling zijn?

Ik heb geen idee of ik een eisprong heb gehad wel heb ik al vanaf zaterdag een zeurig oprekkend gevoel in me baarmoeder. Normaal als ik ongesteld moet worden heb ik echt de dag voor ongie een soort van weeën pijn zeg maar.

Kan iemand me helpen kan het zijn dat het een zwangerschap is of krijg ik toch me ongie.
    Vanochtend wel getest en die was negatief.

2. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.480
    5.839
    113
    Het kan ook best je eisprong zijn en dat je nu een ovulatiebloeding hebt. Dit komt iets vaker voor dan een innestelingsbloeding. Wanneer zou je weer ongesteld moeten worden? Of zijn je cyclussen niet regelmatig?

3. Happymomy

Happymomy Actief lid

9 nov 2016
    114
    5
    18
    NULL
    NULL
    Nee ik heb nog geen cyclus. Ben gestopt met de Implanon en nog niet ongie geworden dus heb geen idee waar ik zit met me cyclus. Bij me oudste was het meteen raak na de Implanon ma kwam er pas met 16weken pas achter.

4. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.480
    5.839
    113
    Hmm lastig.. Ik zou dan zelf over twee dagen nogmaals een testje doen met ochtendurine. Mocht de bloeding een innestelingsbloeding zijn geweest dan zal je dat terugzien op de test (HCG verdubbelt elke 2 dagen). Is die test ook negatief dan zou het dus van een eisprong kunnen zijn en dan zal je menstruatie (hopelijk niet) over ongeveer twee weken zijn:D

5. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ik had dinsdag heel klein beetje bruin slijm en woensdag roze slijm (dus vers bloed) en ik heb gisteren positief getest. Je zou dus over een paar dagen nog eens kunnen testen.

Ik heb overigens vorige maand voor het eerst ook roze slijm tijdens mijn ovulatie gehad, dus dat zou het ook nog kunnen zijn ;)

6. Happymomy

Happymomy Actief lid

9 nov 2016
    114
    5
    18
    NULL
    NULL
    Dankjewel dames!! Dat wordt dus ouderwets afwachten 😂. En helaas heb ik geen engelen geduld ma zal Het der even mee moeten doen hahhahah. Bedankt voor jullie snelle reactie zal jullie op de hoogte houden.

7. Happymomy

Happymomy Actief lid

9 nov 2016
    114
    5
    18
    NULL
    NULL
    Helaas me ongie is begonnen nieuwe ronde nieuwe kansen.

8. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.480
    5.839
    113
    Ah balen:(! Hopelijk is het snel raak.

Deel Deze Pagina