Help! Ik heb wat inspiratie nodig want kom er zelf niet helemaal uit. Heel binnenkort trouwt mijn vader en namens alle kinderen (waarvan de meesten nog erg jong zijn) geven we graag gezamenlijk een cadeau. Maar als ik her en der eens wat topics doorlees, lees ik dat mensen vooral geldbedragen geven met bruiloften en ik vind dat als kinderen zijnde toch wat onpersoonlijk. Ze houden van een beetje luxe, wijn, eten & koken en gezelligheid. Maar zijn ook de types die gewoon alles kopen wat ze willen, dus echt duidelijke wensen hebben ze niet. Nu hebben we 1 cadeau geregeld; een hele grote op maat gemaakte en gegraveerde houten hapjesplank (wilden ze graag). Nu willen we daar nog graag wat bij doen en zaten eraan te denken om daar een pakket om heen te maken. Goede fles wijn, kookboek en daar hield de inspiratie een beetje op . Andere idee was een sushi workshop, maar vaak alleen in groepen te boeken in de buurt. Jullie ideeën? Wat vonden jullie leuke cadeaus om te krijgen of te geven bij een bruiloft?
Kun je er niet luxe worsten, kazen enzo opdoen?? Mooie wijnglazen met gegraveerde namen en trouwdatum? zoiets?
Pakket is leuk hoor! Ik dacht ook gelijk aan een kookworkshop oid. Ik laspas ergens dat je ook een kok aan huis kan laten komen om voor hen te koken en dat je ook zelf kan meekoken, misch ook leuk als ze daar zo van houden! Of bijvoorbeeld een tajine met wat leuke schaaltjes erbij? Bij de xenos hebben ze heel veel leuke dingen daarvan. Ik heb ook wel eens een pastapakket gegeven van de oil en vinigar. 2 mooie borden, bijzondere olie, zak pasta etc.
Als het kinderen zijn die kado gaan geven, zou ik knutselen Mss wijnglazen schilderen of mokken schilderen en laten inbakken Of champagne fles etiket eraf en kinderen een etiket laten makem