vraagje voeding

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door shluky123, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shluky123

shluky123 Lid

27 sep 2007
    47
    0
    0
    verzorging
    gouda
    hoi hoi

ik heb een vraagje mijn borsten maken niet meer genoeg op een dag aan voor compleet borstvoeding.
    nu geef ik sinds een dag flesvoeding maar kolf smorgens nog wel want dan zijn mijn borsten vol en gespannen nou is mijn vraag moet ik de gekolfde melk weggooien of mag hij dat tussendoor hebben?
    en hij heeft veel last van dat hij moet poepen maar het wil niet komen wat kan ik daaraan doen ik doe al 1 druppel olie in de melk.
    en hoe moet zijn poep er met flesvoeding uitzien?

alvast bedankt

grt natascha

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Niet de Bv weggooien hoor. Zonde! Borstvoeding is in de koelkast 5 dagen houdbaar mits je het achterin neerzet zo laag mogelijk. Dit vanwege grote temp verschillen bij het openen van de koelkast. daarnaast kan je Bv invriezen en is het sowieso al 3 maanden houdbaar in een normale vrieslade.

Je zegt dat je 1 fles kunstvoeding geeft per dag. Ik neem aan dat je de andere voedingen life voedt. Wat je zou kunnen doen is bij de flesvoeding eerst het gekolfde aanbieden per fles om vervolgens nog wat kunstvoeding bij te geven.

Als je weer volledig bv zou willen geven zijn er ook vele tips om je produktie weer op te hogen.

Laat het weten en anders even je vraag voorleggen aan de lactatiekundige hier op het forum.

Ontlasting....doe maar een keer een theelpepeltje olie in de fles. De kleur kan verschillend zijn.

Ilja

Deel Deze Pagina