Onze zoon slaapt sinds hij uit de co-sleeper is gegroeid eigenlijk altijd in zijn campingbedje. Hij draait veel en stootte zijn hoofd telkens en in zijn campingbedje slaapt hij heerlijk. Ik heb gewoon zijn dikke matras in het campingbedje maar kan het verder kwaad? Moeten we er nog een harde(re) bodem in doen, bijvoorbeeld een plaat hout?
Heb je het matrasje wat bij het bedje zit er ook in? Dat is volgens mij vrij stevig. Ik weet niet of het kwaad kan, opzich lijkt het me van niet. Het matras zal voldoende steun bieden. Het is in ieder geval beter dan steeds je hoofd stoten tegen dr harde kanten van het ledikant
Hier hetzelfde probleem en dezelfde oplossing getroffen. Werkt perfect, andere bodem is echt niet nodig
Hier slaapt Jesse ook al maanden in zijn campingbed. Hij slaapt zo wild dat hij iedere keer klem zat. En het campingbedje veert mooi mee aan de zijkanten dus hij slaapt nu eindelijk weer heerlijk in de meest vreemde posities haha.
Er ligt inderdaad zo'n hardere bodem/matrasje onder. Fijn dat ik niet de enige ben haha dan blijft hij nog lekker even zo liggen
Niks mis mee volgens mij! Mijn ventje komt ook nog weleens t hout van zn ledikant tegen..,als dit vaker zou zijn zou ik hem ook heerlijk in t campingbedje leggen
Mijn zoontje slaapt al een jaar in een campingbedje en gaat er pas uit als hij naar een eenpersoonsbed gaat. Gaat prima zo.
Lijkt mij inderdaad geen kwaad te kunnen. Grappig in te lezen dat sommige kinderen lekkerder slapen in een campingbed ivm hoofdstoten in een gewoon ledikant. Mijn jongste moet dus haar hoofd tegen iets hard aan duwen in lekker te slapen. Campingbed levert daardoor soms problemen op. Moet dat ding echte tegen een muur aanzetten om haar slaaprust te geven.