Ik wil graag een Easybase of Easyfix aanschaffen voor mijn Maxi-Cosi. Ik twijfel alleen of ik er één of twee zal kopen. In de auto van mijn man zit namelijk Isofix en in mijn auto niet. Vraag is dus: hoe gemakkelijk is het om de Esyfix van de ene naar de andere auto om te zetten? Of is het handiger om er voor iedere auto één aan te schaffen? En voor mijn auto dus een Easybase te kopen?
kijk wel goed of je maxi cosi erop past. Wij wilde er 1 gaan kopen en kwamen tot de ontdekking dat onze maxi cosi er niet op past.
Welke verschillen zijn daarin dan? Oudere / nieuwere versies? Of verschillende soorten Maxi-Cosi's? Of...?
Wij hebben géén isofix -dus hebben een easybase gekocht. Die was prima om te zetten van de ene auto in de andere. Ik zou gezien de prijs niet 2 systemen aanschaffen hoor. Dus in dat geval zou ik zelf voor de easybase gaan.
wij hebben gisteren de easybase gekocht, we hebben wel isofix maar de easybase is veel goedkoper. de maxi cosi cabrio fix past er op en ook die nieuwere de peble (oid) of er andere oppassen weet ik niet. hoe we het met mijn auto gaan doen weet ik ook nog niet, ik verwacht dat ze daar nauwelijks inzitten dus dan doe ik het met de riemen, maar in principe zou de easybase ook in mijn auto passen.
Ik zou er idd ook maar 1 aanschaffen, vooral omdat je de base alleen met de maxi cosi kunt gebruiken. Je kunt dan nu beter je geld in je zak houden en straks als je een groter stoeltje gaat kopen er 2 kopen. Die zet je namelijk een stuk minder makkelijk om, omdat die veel zwaarder zijn. En de maxi cosi haal je altijd uit de auto, dus die is waar je baby is, zeg maar. Een groter stoeltje blijft in de auto en dat is niet handig als de een het kindje wegbrengt en de ander hem haalt... (bijv op het kdv) Ze hebben van maxi cosi nu wel een systeem waarbij de cosi en het volgende stoeltje beide op de isofix base kunnen, maar volgens mij is dat afgrijselijk duur. Edit: Ik bedoelde idd de Pebble met family fix... Ik kon er even niet opkomen...
Je kunt ook een Easyfix voor in de auto van je man kopen, en dan op Marktplaats tweedehands een Easybase erbij. Voor het geld waar je hem op Mp voor aanschaft, kan je 'm over een tijdje ook weer verkopen, waardoor hij je weinig tot niets zal kosten. Scheelt een hoop gesleep van de ene naar de andere auto! Enne, als je eenmaal een Easybase gewend bent wil je echt niet meer zonder. Wat een heerlijkheid dat je niet meer hoefde te rommelen met die gordels. Gewoon hup, maxi cosi erop en klaar. Ideaal!
wij hebben de easy fix wil hem echt niet meer missen ideeal klik klik en de maxi cosi zit erin ideaal zeker bij slecht weer een krappe parkeer plaatsen en je kunt je portier niet helemaal open zetten. Ik zou geen twee systemen kopen voor twee auto's gewoon overzetten werkt prima doen wij ook.