een wieg

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 12 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Wij hebben gister een hele gave wieg gekocht via marktplaats voor maar 20 euro. Hij is wel heel oud en de kleuren komen echt uit de jaren 70. De vrouw die de wieg verkocht was zelf rond de 65 jaar maar haar kinderen wilde geen kinderen en daarom verkocht ze de wieg maar. Hij is donkerblauw met paarse bekleding en hemel. Echt heel ouderwets. Ik ga hem dus zelf helemaal maken helemaal opschuren en spuiten in een mooie kleur en zelf bekleding erop naaien.
     
  2. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    gaaf zeg, ik ben nu ook een beetje aan het rond kijken wat we gaan nemen, hebben jullie verder wel alles al?
     
  3. Niet meer actief

    Nee joh we moeten verder alles nog hebben hoor. Mara ik zag die wieg en wilde zo graag een wieg om zelf helemaal op te knappen. En die vrouw giong akkoord met 20 euro dus dat was een koopje.
    Ik vond het wel snel hoor ben pas 9 weken zwanger
     
  4. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    als het goed voelt dan voelt het goed! ;)
     
  5. Niet meer actief

    Ja daarom.
     
  6. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Leuk Babypaula :)
    Ik heb voor mijn kinderen de familiewieg gebruikt .
    Zelf hebben ik en mn broertje en zusjes er niet in gelegen , maar wel verder alle nichtjes en neefjes .
    Dat wil ik natuurlijk wel in ere houden .
    En de bekleding is van heel romantisch wit satijn en gemaakt door mijn Oma , dus ja .
    Ben na al die jaren nog steeds verliefd op dat ding .
    Mocht ik zwanger mogen worden van een derde wondertje , dan komt deze er ook in te liggen ;)

    Groetjes Joyce
     

Deel Deze Pagina