idd ik heb ook gelezen dat het je baarmoeder kantelt dus er kan geen zaadje bj komen.. maar goed aangezien de zaadjes er zo`n 13 uur over doen om bij je baarmoeder te komen geloof ik daar dus ook al nietmeer in hahaha...
Ik heb het gedaan nadat een collegaatje het me als tip gaf ze zei "kussen onder je kont en liggen blijven!" En bekijk mijn banner We waren al ruim 8 maanden bezig en dacht, ach schaad het niet baat het niet, kan ook puur toeval zijn geweest hoor, dus of het echt effectief is......bij ons in elk geval wel
Ik ben zwanger geraakt door IUI dus niet echt klussen maar op het moment dat ze het zaad naar binnen hebben gebracht laten ze je nog even een minuut of 10 liggen met je knieen opgetrokken het liefst, verder geen kussens of wat dan ook maar zo loopt het zaad niet meteen allemaal weg. De snelle zwemmers zijn "veilig" na die 10 minuten de rest loopt er uit maar dat is dan niet zo erg meer. Dus effe blijven liggen is mijn advies
Hier geen kussen onder mijn kont maar wel een kwartiertje blijven liggen met knieën opgetrokken of benen in de lucht.
Ik heb geen kussentje onder mijn kont gedaan maar bleef wel ong 20 min liggen voor ik in de benen kwam.. Weet niet of het geholpen heeft maar voor mijn gevoel gaf ik de zaadjes dan meer tijd om richting mijn ei te zwemmen
Heb nooit een kussentje ofzo onder mijn billen gehad, direct na de seks/zaadlozing stond ik op, naar de wc en mezelf wassen. En ik ben beide keren eerste maand zwanger geraakt.
De eerste ronde had ik er een beetje maling aan en niet gedaan. Tweede ronde bleef ik hoogstens misschien 10mi even liggen met mijn benen gekruisd over elkaar als een knoop. Zodra ik het zat was ging ik dan naar de plee, ben wel de 2de ronde zwanger geraakt. Ach, het kan geen kwaad dus waarom niet he? Ik stond sowieso niet graag meteen op aangezien ik altijd zo door me benen zakte na de sex, lol.
Hier ook geen kussen onder mn billen gehad. Bleef wel even (5min) liggen uitpuffen gewoon op mn zij en daarna meteen naar de wc. Volgens mij zijn de snelle zwemmers al weg en ver genoeg binnen na het klaarkomen,ze worden toch gelanceerd en wat traag is verlies je ook meteen (bah! haha)
Hhihihi leuk onderwerp! Hier beide keren wel met kussentjes gedaan, maar niet zozeer omdat dat zou helpen, maar omdat wij altijd nog even gezellig blijven liggen. En het gevoel dat het eruitloopt vind ik een beetje goor :S Dus het was een beetje zo : baadt het niet dat schaadt het niet Daarbij heb ik dus wel de tip gebruikt om nadat de man is klaargekomen zelf klaar te komen. Het schijnt dat de samentrekking van je baarmoeder het zaad dan helpt dieper te komen. En daarna maakte ik de boel ook schoon. Maar niet met water en dergelijken ofzo. Liefs!
Dat je zelf klaarkomt is veel belangrijker voor de bevruchting dan met een kussentje onder je billen blijven liggen. De vaginawanden trekken dan samen en zuigen het zaad als het ware naar binnen. Bij ons was het zo meteen raak Maar ik ben eigenlijk een beetje verbaasd dat het niet al vanzelfsprekend is voor jullie om allebei een hoogtepunt te hebben. Wij deden het zeker niet om de kans van bevruchting te vergroten. Als ik niet al tegelijk met hem klaarkom sta ik er meestal wel op dat hij mij ook nog klaar laat komen na zijn eigen hoogtepunt!
hier gewoon na de seks samen als een blok in slaap gevallen, zonder kussen onder mn billen ik was zo'n elastiekje na afloop dat ik niet eens de puf had nog een kussen onder mn kont te proppen
Na het 'klussen' haald mijn vriend altijd voor mij een washandje op zodat ik niet alles onder lek zegmaar. Met een washandje eronder ren ik dan naar de wc om te plassen en me daarna te wassen. Dus nee, geen kussentje er onder en eigenlijk ben ik dus ook nooit langer dan een paar minuten blijven liggen en toch ben ik bij beide zwangerschappen al snel zwanger geraakt. Na het stoppen met de pil word ik binnen 3 dagen altijd ongesteld, de volgende maand nog een keer ongesteld geworden waarna mijn cyclus dus ook alweer op ritme zat en de maand erna wat ik al zwanger en dat in beide keren. Zonder kussentjes dus
Hier ook niet blijven liggen, en toch bij dochter in ronde 1 en nu in ronde 2 zwanger. Wat mij heel erg opvalt is dat als je op je "vruchtbaarst" bent, dus rond je eisprong, er heel weinig weer "uit loopt" om het zo maar eens te zeggen . Daaraan merkte ik eigenlijk altijd wel dat we op het goede moment zaten. Normaal loopt alles er meteen weer uit, jakkes!
Jep! Hier altijd even blijven liggen, meestal zo'n 10min en inderdaad met een kussentje! Soms wel voor gezorgd dat ik na mijn man klaarkwam. En na die keren was ik wel zwanger. Misschien wel toeval, ik weet het ook niet.
Hier een paar minuutjes blijven liggen en dan naar de wc. Maar dat doen we eigenlijk altijd wel. Verder niets speciaals gedaan.
idd zo gaat het heel vaak....bij veel van mn exen ook zo, en had dan ook zoiets van ja hallooooooooooooo en ik dan??? die stonden dan bij wijze van hun piemel al te wassen en ik lag daar nog op punt van uit elkaar barsten van g**ligheid een beetje verbaasd te kijken omdat de pret al weer afgelopen was nou, als het zo moet dan trekken ze maar om van dr zooi af te komen