Hoelang nog??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Rnate, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Mijn dochter gilt nu al 2/3 weken snachts de boel bijmekaar, sinds een week is ze overdag ook niet te genieten. Tandjespijn heeft ze al een paar maand maar het lijkt nu toch wel erg extreem te worden. Eergister en gister diarree luiers een stuk of 5, ze wil bijna niet eten en is behoorlijk hangerig. Ook af en aan verhoging dentinox werkt niet. Vannacht een zetpil gegeven maar ook dit hielp niet. Bij haar 2 onderste tandjes zijn al een tijdje dik en rood maar sinds deze week rond haar hoektanden ook.

Kunnen er 6 tanden tegelijk doorkomen??
    Hoelang kan dit nog duren? Papa staat namelijk om 5 uur op en is pas rond 19.00 weer thuis erg gezellig is het dus ook niet meer;);)

2. adi

adi Niet meer actief

Zo'n periode kan echt heftig zijn. En er kunnen idd veel tanden tegelijk doorkomen. Bij mijn zoon waren het er 6 en het was een hel 2 weken lang. Hij ging kapot van de pijn.
    In overleg met de ha heb ik hem een paar dagen achter elkaar elke 6 uur een pcm gegeven. Zo kon hij de pijn verdragen.
    Daarnaast veroorzaakte die druk ook een oorontsteking. Misschien kun je bij je dochter kijken of dat ook meesleept.

In die periode heeft hij bij mij of bij papa geslapen, meestal op de borst. Dat gaf hem troost en was ie rustiger.

3. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    ze slaapt idd ook bij mij het liefst op mij. De hele nacht is ze aan het draaien en onrustig. Ze grijpt niet naar haar oortjes ofzo en is verder ook wel vrolijk s'morgens alleen tegen de middag en snachts is het gieren.

4. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Een paar weken geleden hadden wij dit ook. Toen kwamen er 2tandjes door. Ik heb hem zoveel mogelijk getroost daar had hij ook echt behoefte aan. En hij sliep elke dag bij ons en daardoor huilde hij veel minder. Het is even een rot periode.

5. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Ons dochtertje is vandaag begonnen met jengelen en afentoe niet stil te krijgen zat steeds haar tong uit te steken en en echt te spelen met haar mondje. zegt mijn man opeens vandaag in de H&M ze heeft een tandje!
    Ze eet wel goed en drinkt gewoon haar fles/pap, had vandaag 1 keer diaree, geen koortse.

ik dacht dat als ze een tandje eenmaal hebben dat ze dan weer de oude zijn. maar bij ons is het dus andersom nu ze een tandje heeft begint ze.....of zullen er nog meer tandjes aankomen?

6. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou toch even oortjes na laten kijken. dat speelt ook vaak pas 's middags / 's avonds / 's nachts op.

Deel Deze Pagina