Haren vlechten. Vraagje...

Discussie in 'De lounge' gestart door Amethist, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik vlecht met regelmatig mijn dochters haren op verschillende manieren. Vandaag wilde ik eens wat anders proberen, dat niet helemaal lukte zoals ik het bedacht had ;).

Ik had haar haren in een middenscheiding gedaan en 2 vlechtjes gemaakt. Aan de achterkant wilde ik die 2 vlechten samenvoegen tot 1 vlecht, maar dat wilde niet helemaal goed lukken. Iemand die mij kan uitleggen hoe ik dat het beste kan doen?

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Misschien eerst de 2 vlechten vastzetten met die heeeeel dunne elastiekjes, dan opnieuw scheiden in 3/of 4 strengen, vlechten, vastzetten en die dunne elastiekjes, doorknippen.

3. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    de vlechten doorvlechten tot onder of helft ligt aan de lengte van de haren, dan even vastzetten.
    Dan de in iedere hand een vlecht pakken, met je wijsvinger de binnenste strengen pakken (van elke vlecht de binnenste) met de rest van je vingers van je rechterhand heb je de rest van vlecht vast, met je duim pak je even de ander vlecht vast. Je haalt de stiekjes eraf en hebt dan gewoon 3 strengen en vlecht verder.
    Wel strak vlechten bij de overgang anders ziet t er niet mooi uit

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Zo doe ik het ook inderdaad.
    Het is even mopperen bij de overgang van 2 naar 1.... Maar het werkt wel :)

Deel Deze Pagina