Bij de eerste zwangerschap: helemaal geen misselijkheid/overgeven gehad. Voelde me helemaal top, zelfs toen ik al ruim 41 weken zwanegr was nog steeds het gevoel de wereld aan te kunnen! Dit is een jongen! Bij de 2de zwangerschap misselijk, overgeven, heel down gevoel, nergens zin in voelde me heeeeel akelig en had op de helft al zoiets: kan het kind er niet uit!? Ik vond dit een helse zwangerschap Daarna ook gezegt: Nooit meer, hihihi. Dit is een meid! Bij de 3de zwangerschap wist ik het "meteen". Ik voel me net zoals bij de eerste zwangerschap! Energie voor 10, zit lekker in me vel, geen misselijkheid/overgeven (soms een beetje maagzuur, maar dat had ik bij andere 2 ook!) Ik had alleen wel heel veel pukkels en vettig haar waardoor iedereen in mijn omgeving zei dat het toch echt een meis "moest" zijn..."overduidelijk" Nou ik wist zeker dat het een jongen is! En met 16 weken is dat bevestigd doormiddel van echo en afgelopen woensdag nogmaals, het is echt een knulletje
Mijn eerste is een meisje en die zwangerschap heb ik 9 maanden lang overgegeven. Ondanks het gebruik van medicijnen. Deze keer is het een jongetje en die medicijnen tegen de misselijkheid heb ik nog steeds nodig, maar deze keer is het toch veeeeel beter te doen! Geen idee of het aan het geslacht ligt, maar ik ben er wel blij mee!
Nou t word wel spannend !! over n week of 7 kan ik het pas via de geslachtsbepaling weten.. Maar heb tussen week 12 en 13 nog een echo dus dan kan ik altijd nog vragen of de dames van t nub topic al een idee hebben Klein zoethoudertje
Toch wel grappig om te zien dat er in de poll n groot verschil is tussen meisjes-misselijkheid en dat bij jongens zou het
Ik heb geluk gehad, ben bij beide zwangerschappen nooit echt erg misselijk geweest. Ik moest wel eens wat wegslikken, maar dat was alles. Nooit zelfs maar overgegeven.
Bij beide zwangerschappen niet misselijk geweest en verder ook eigenlijk geen verschillende symptomen...
Wat ben je snel weer zwanger geworden! Wel leuk! Uh bij mijn zoon was ik best wel misselijk, maar redde het nog wel. Bij mijn dochter was zoo misselijk en daarnaast overgevoelig voor veel geuren. Daar werd ik nog 10x zo misselijk van. Medicijnen onderdrukten het maar een beetje. Wel het ergste gedeelte gelukkig.