ik ben op het moment echt kapot. gewoon heel de dag. ik ben smorgens rond 7 uur wakker door de kleintjes, oudste gaat naar de psz, wordt zaterdag 3. de jongste is een baby van 10 maand en ik ben 25 weken ongeveer zwanger. smorgens doe ik het huishouden maar daar moet ik me echt toezetten. na het middageten weer opruimen etc etc en zoals vanmiddag dan val ik gewoon echt om van de slaap om half 3. de kleintjes spelen dan in huis/box dus echt slapen is het niet want ik hoor alles maar lig wel te suffen zeg maar savonds om zeven uur half 8 ligt alles op bed en dan kan ik net gtst kijken en val gewoon als een blok in slaap op de bank. tot man zegt dat ie naar bed gaat en dan slaap ik daar weer verder als een kanon. wel worden we rm wakker snachts als een van de twee roept voor de speen/drinken etc etc. vind het wel es jammer. komt er iets leuks op tv, denk ik: ah dat ga ik echt kijken maar helaas. de slaap wint het gewoon. voor iemand herkenbaar?
ik had het bij de eerste zwangerschap ook, iedereen bleef roepen dat je je met 12 weken beter gaat voelen, maar dat was bij mij zeker niet het geval. Ik had nog geen kindjes rondlopen, maar ik was met 21 weken zo vreselijk op dat ik niet meer kon werken (kdv), na 3 stappen kon ik echt niet meer. Ik ben toen ook getest op b12 tekort, dat was het geval. Ik kreeg toen van die prikken in mn bil. Het hielp wel iets, maar niet zaligmakend.
Helaas herkenbaar. En ik heb maar één kind rondlopen...met twee lijkt het me helemaal vermoeiend. Huishouden schiet er hier een beetje bij in. Zijn dingen als ijzer al nagekeken? Als dat te laag is, kun je ook heel moe zijn. Maar het kan natuurlijk ook 'gewoon' bij het zwanger zijn horen...
Ja, ik herken het dit keer wel. Mijn vorige zwangerschappen niets aan de hand, tot aan het eind fulltime gewerkt (oudste) en 24 uur( jongste). Nu kan ik niet meer, ik weet serieus niet hoe ik het werken nog vol moet houden de komende weken. Ipv beter lijkt het ook alleen maar erger te worden, erg vervelend! Ik ga morgen even langs de ha om bloed te prikken, misschien een tekort aan wat dan ook.
ik ben ook vreselijk moe, 22 weken zwanger met een peuter en werk. ik heb er wel een schildklierafwijking bij die nu niet stabiel is waardoor ik extra moe kan worden maar ik had het de vorige zwangerschap ook, dan sliep ik bijna standaard 's middags. het kan dus wel maar ik zou het zeker even aangeven bij de vk, gewoon om dingen uit te sluiten als ijzer tekort etc.
Heb er een van net 3 en een van 4 maanden.. nu met de misselijkheid en hormonen niet vooruit te branden maargoed ik zit nog onder de 12 weken dus kan het aan de beginhormoontjes wijten. Denk dat t niet onverstandig is al laat je ff bloed prikken voor je ijzer, suiker en B12. (zoals de meiden hiervoor al zeiden) allen zijn makkelijk te testen en ook goed te verbeter mocht er iets zijn succes en sterkte!!
Yep; check! Hier ook al vanaf week 5 ongelooflijk moe, kan echt niet op of om. Ik kan mijn dochter naar school brengen en dan houdt het echt op! Ik zit dan ook al vanaf 15 december thuis.... En ik hoop toch dat het met een week of 10-11-12 wel beter gaat! Maar als ik de verhalen hier lees heb ik niet veel hoop meer...
Zéér herkenbaar! Sinds een paar weken probeer ik het middagdutje van de kleine (8 maanden) mee te doen, heerlijk! Dat scheelt wel zo belachelijk veel, maarja, als je kleintjes geen dutjes meer doen, dan wordt dat wel moeilijk... Anders probeer je ze gewoon lekker bij je op bed te nemen, voor een uurtje ofzo? Tuurlijk ben je dan niet helemaal wel, maar je rust in ieder geval wel beter uit. Hier staat het huishouden op een heeeeeeeel laag pitje, haha! De afwas probeer ik enigszins bij te houden, maar moet manlief af en toe ook bijspringen, verder doe ik de was wel, en stofzuigen, maar verder moet mijn lieve man alles op zich nemen. Moet ook wel zeggen dat zodra ik naar de keuken ga, m'n kleine ventje ineens niet meer alleen wil spelen, maar aan m'n benen hangt of in het bakje met kattenbrokken... Dus blijf ik gewoon lekker relaxed met hem op de grond spelen. Wens je heeeeeel veel sterkte met deze zware "laatste" loodjes, denk maar zo, je bent bijna op tweederde! (hmm, klinkt trouwens ook niet echt opbeurend, sorry...)