Vraagje voor de moslim-meiden

Discussie in 'De lounge' gestart door Ilja, 31 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    6th of October City, Egypte
    het is heel makkelijk: 1/3 voor de armen, 1/3 voor je familie, en 1/3 voor je eigen gezin :)

2. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    6th of October City, Egypte
    je bedoelde mij aan te spreken denk ik ;)

mm.. in Egypte wordt het vaak ook nog wel op het balkon ofzo gedaan, maar meer in de arme wijken enzo.. vanaf de middenstand wordt het meestal toch al in een slachthuis gedaan hier (in Egypte)! ik kan er zelf ook niet zo goed tegen, die geur.. maar ik heb het ook wel meegemaakt, en daar waren idd gewoon alle kinderen bij!

en waarom offerfeest een rotwoord.. ik weet niet.. meer een gevoel dan een echte reden! :) het klinkt gewoon een beetje... euhmm.. hard? :S sorry kan het echt niet uitleggen ;)

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wij geven een feest met de familie. we verdelen de gasten over 2 huizen, en dan word er lekker veel gegeten, en bij de vrouwen gedanst. heel gezellig allemaal. het is eigenlijk een geboortefeest. je hebt ook gelijk heel veel familie in 1 keer op bezoek gehad.

ik zou eigenlijk ook wel naar marokko willen, het kan natuurlijk niet. en we zijn ook nog niet zo lang weer terug, maar heb heimwee. ;)

Deel Deze Pagina