Die is vanuit het perspectief van een vrouw, die bang is dat haar vriend vreemdgaat Dus ietwat ander scenario dan ts zoekt.
Ow ja. Jammer. Would ook nog shattered glass van Britney benoemen. Maar is ook vanuit de gekwetste persoon. Wat Justin zei tegen haar hè. What goes around comes around
Bruce Springsteen heeft de perfecte tekst! Maar ik denk dat de zangeressen die (overigens heerlijke) bas van hem en dat gemompel niet echt lekker mee kunnen zingen Andere nummers ga ik later vanavond nog luisteren. Ik vind jullie trouwens wel echt goed hoor! Ik had al die liedjes zelf nooit kunnen bedenken.
Beetje jammer dat ik alleen de hele avond al slechts 2 regels van bruce loop te zingen, en de rest van de tekst niet meer weet, haha
Vanuit de vrouw wiens man vreemdgaat, gericht tot de andere vrouw: Swingt alleen niet heel erg, vandaar dat ik toch een iets spannendere versie probeerde te zoeken.
Dolly Parton heeft helemaal geen 'opleukers' nodig. Ik ben geen C&W fan, maar die vrouw heeft een stem en een persoonlijkheid om U tegen te zeggen.