Ik kan nergens goedkope korte broeken vinden die mijn zoontje past. Wat geven jullie voor 2de hands korte broeken van de h&m? Geen idee wat je ervoor moet geven nml. Op mp laat iedereen je bieden of zie je vraagprijzen staan en 10 euro voor een korte broek lijkt me erg veel.
Bij de H&M verkopen ze korte broeken (nieuw) al rond die prijs. Dus voor een tweedehands broekje van H&M lijkt me een paar euro echt niet te weinig hoor!
Merk is een ander verhaal. En ligt ook aan het merk. Noppies tussen de 4 en 6 euro. Mexx 4 a 5 euro( ik vind het voor kinderen een verschrikkelijk merk, slechte pasvorm maar goed mijn mening) Pointer tussen de 4 en 6 euro Hema 2-4 euro Mc Gregor 5-10 euro Z8 5-8 euro
zeeman en wibra zijn idd goedkope waar ze ook korte brpeken hebben van de H&M zou ik idd 2, a 3 euro betalen tweedehands
Hmm...ik zie die z8 kleren voor veel meer geld weggaan op marktplaats hoor! En Noppies ook trouwens. Maar als ik kijk is het alleen bij zo goed als nieuw of nieuw, misschien is dat het verschil.
Zeeman past mijn mannetje echt niet, valt veel te breed voor hem helaas, want de prijzen zijn wel fijn. Zeker omdat hij de korte broeken misschien niet veel draagt, laten we hopen van wel, dan hebben we een mooie zomer Wibra heb ik hier niet, voor dochter een keer een t-shirtje en jurkje gehad, die vielen heel erg klein. Hoe vallen broeken, smal of breed?
Het is een korte broek, dan kun je toch een maat kleiner bij de zeeman of wibra nemen. Of Hans textiel, daar verkopen ze ook goedkopere kleding.
Ik heb bij Wibra laatst 2 hele stoere broekjes gekocht voor mijn zoontje, viel me echt mee! Hij heeft nu maat 74 maar heb 68 genomen en die past hij nog wel even schat ik.
Zou een maatje kleiner nemen dan hij nu heeft sowieso. Ik heb voor onze oudste de korte broeken van vorig zomer weer uit de kast gehaald (maat 80 en hij zit nu in 92). Past nog prima, broekjes zijn gewoon iets korter dan vorig jaar maar in de breedte gaat het nog steeds. Dus ik hoef deze zomer niet eens voor korte broeken op zoek voor hem. Scheelt weer....
Las ik hier nou net dat Mexx bij kleintjes niet mooi zit? Daar heb ik echt hele andere ervaringen mee. De enige broeken die mijn zoontje écht mooi zaten waren de broeken van Mexx. Dus toen hij klein was (maat 56 tot 86 ongeveer) droeg hij deze veel. Mijn Z8 broeken heb ik trouwens ook echt duurder verkocht dan dat ik hier las. En ik had geen bedrag afgesproken, mensen boden meteen al rond de 8 of 10 iedere keer. Dan verkocht ik ze uiteindelijk voor 10 of meer.
Voor H&M broekjes laatst nog 2,50 euro betaald op een tweedehands kinderkleding beurs. Vind H&M wel fijn omdat ze vaak verstelbare banden hebben in de taille. H&M, Hema, Zeeman, Prenatal zijn wel merken waar ik niet meer als 3 euro per stuk aan zou uitgeven omdat je in de opruiming voor een paar euro ook wel een nieuw artikel hebt. Keer leuk rokje voor 2 euro nieuw gekocht bij de H&M, moet je beetje geluk hebben dat je dat maatje net zoekt. Voor 5 euro hangt er in de opruiming ook heel veel. Dus de helft van 5 euro da's dan wat ik er ongeveer tweedehands aan uit wil geven. Dan houd ik ook geld over voor dat ene leuke vestje bij de bijenkorf heheh hihi
wat voor broekjes zoek je ? echt stoere broeken of van die lekker zittende zachte broekjes heb nog een paar smalletjes van feetje in maat 68van die zachte lekker zittende broekjes