Hai, Ben mijn hoofd aan het breken over tempen en de eisprong.. Ze zeggen dat als je temp gedaald is(de dag van eisprong) je al te laat bent voor klussen? Maar er word ook gezegd dat een ei na springen nog 12 tot 24 uur vruchtbaar is?? Bv mijn kaartje. Ik heb di een posi ovutest gehad en woe ook maar wel wat minder, nu heb ik dus woe mijn ei gehad,maar dat wil dan dus eigenlijk zeggen dat ik tussen di en woe mijn ei heb gehad of niet? Want op het moment van daling ben je te laat en je ziet smorgens de daling al, dus kan nooit woe overdag meer zijn...toch?? Ik hoop dat mensen mij hier een antwoord op kunnen geven! Thanx alvast. Liefs Lily
Hmm lastig. Volgens mij ben je niet perse te laat als de temperatuur daalt hoor, ook omdat zoals je zelf zegt het eitje ook nog 12 uur na de eisprong bevrucht kan worden. Overigens hoeft je temp voor de eisprong ook niet altijd te dalen, als ie na je eisprong maar stijgt. Bij mijn grafiek zie je bv voor de eisprong ook geen daling, maar na de eisprong wel een duidelijk stijging. Hoe laat heb je woensdag je ovutest gedaan?
Hai, Ik heb di om 13.00 positief getest met babyboom en om 18.00 negatief met cb digitaal. Woe om 13.00 weer positief maar wel minder als di met babyboom. Het is niet echt een vraag die direct op mij slaat maar over het algemeen bedoeld. Deze vraag zit al lang in mijn hoofd en denk...ik zal hem een op het forum zetten!!