Te vroeg getest of weer niets?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Miemie, 6 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miemie

Miemie Lid

27 apr 2011
    54
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Vorige week dinsdag hebben we een 8-cellige cryo terug geplaatst gekregen (IVF) en maandag mag ik bloed gaan laten nemen in het ziekenhuis. Nu heb ik vanmorgen al getest met KV 2 vr 5 (hield het niet langer uit) en sneeuwwit... heb ik nu te vroeg getest en zou dit alsnog raak kunnen zijn of moet ik me al maar weer voorbereiden op een nieuwe IVF ronde :(?

Alvast bedankt om jullie ervaringen te delen!

2. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Je bent veel te vroeg!

Als ik t goed begrijp was de tp een dinsdag een week geleden? Dus pas as dinsdag 14 dagen na tp?

Meis, ik herken het hoor ik testte ook altijd zo vroeg, maar nu kan je er nog niets van zeggen.

Tuurlijk kan dit raak zijn. Je bent 5 dagen voor de testdatum. Ziekenhuis test een dagje eerder. Dat kan in je bloed.

Nog even geduld zien te hebben..en ikduim voor dan een hele mooie positieve test!!

3. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Houd de moed erin meisje, het is inderdaad nog wat vroeg dus het zegt nog helemaal niets. Ik ga ook hard voor je duimen!!!

4. Miemie

Miemie Lid

27 apr 2011
    54
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor jullie reacties!!! Had gedacht dat ik nu toch al een heeeeel licht streepje zou moeten zien :). Het wachten is zo slopend! Vorige week ging nog goed, maar de laatste dagen... Nog maar even geduld dan, pfff!

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Kom op meis, je kunt het! En het is nog zeker niet gedaan voor deze poging!

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Is inderdaad nog erg vroeg.
    Hou moed!!

7. Miemie

Miemie Lid

27 apr 2011
    54
    0
    6
    NULL
    NULL
    Pfff, gelukkig weer bijna een dag voorbij. Ik wordt zo zenuwachtig van het wachten en denk dan weer, dat kan toch ook niet goed zijn voor de 'eventuele' baby :D.

8. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Heej mimie was benieuwd hoe het nu met je gaat? Je mag morgen naar het ziekenhuis, krijg je direct de uitslag?

Succes he!! :)

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Spannend!!!

10. Miemie

Miemie Lid

27 apr 2011
    54
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie aanmoedigingen, maar helaas niets te zien in mijn bloed. Op naar de volgende 'verse' IFV ronde, pfff...

11. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Ach balen zeg!!! Sterkte en geloof erin dat het uiteindelijk gaat lukken!!!!!!!

Liefs flower

12. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Sterkte meid. Knuf!!

13. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    potver........ik duim nu al voor de nieuwe ronde.....

Deel Deze Pagina