Milde menstruatie koperspiraal

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door TigerMom, 13 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Hallo allen!

Ik heb zeker al een dik jaar een koperspiraal. Tot noch toe elke maand vreselijk ongesteld. Echt zo erg dat als ik niet oppaste het soms langs mn benen liep. Gepaard met erge buik en rugpijn en heel gevoelige borsten.

Nu ben ik gisterochtend begonnen met wat bruine afscheiding en tot noch toe heb ik amper bloed verloren. Ja soms wat helderrood bloed, maar echt heel weinig. En geen buik-en rugpijn. Mn borsten zijn niet gevoelig, niks.

Zit de spiraal dan nog wel goed? Of moet ik hem laten controleren? De draadjes zelf controleren lukt me niet, want ik kan ze nooit vinden. Of is het normaal dat je opeens minieme menstruaties hebt met weinig tot geen klachten?

2. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Ik heb mijn spiraal ook een jaar nu en de eerste maanden was het ook 2 dagen erg heftig dat ik elk uur een grote tampon moest verschonen anders lekte ik door. Dat doorlekken is ook zeker een aantal keer gebeurd maar nu sinds 2 maanden is mijn menstruatie een stuk minder, begint met bruinverlies voor ongeveer 2 dagen maar dat is niet veel dan 2 dagen echt bloedverlies maar niet meer zoveel dat ik doorlek en dan laatste dag weer wat bruinverlies.
    Klachten heb ik sowieso niet tijdens mijn menstruatie maar wel tijdens mijn eisprong dat ik bijna door de grond ga van de pijn. Dat is echt even afzien!

Deel Deze Pagina