Nou..... mocht je 'm nou helemaal nergens kwijt kunnen, dan willen wij misschien wel met onze handen over onze harten strijken... ...(wat zeg je?) Nee, geen dank.... nee, écht een kleine moeite.... Ja, zo zijn we, dat geeft niks... 't is al goed...! O Ik heb gehoord dat er mensen met de Wii al zijn afgevallen enzo!
Hahaha, hoé herkenbaar! Zit vriendlief hier ook steeds te schreeuwen! 'Is leuk voor de kleine straks!' is dan het argument. De laatste tijd wordt mijn vriend ook wel een beetje zwanger ja... Hij is druk op zoek naar ander werk zodat hij meer zal gaan verdienen. 'De kleine mag immers niks te kort komen!' Ook is hij druk in de weer met de babymeubels en heeft sinds vorige week al zeker 3 keer gechecked of het allemaal nog wel stevig in elkaar zit. 'Veiligheid staat voorop voor mijn kleine mannetje!' Ook kan hij helemaal wegzwijmelen bij de babykleertjes en maakt zich dan al helemaal een beeld over hoe het de kleine zal staan.... Ook mijn vriend is serieus waar een paar kilo aangekomen en heeft een korter lontje als normaal De buik strelen en tegen de kleine praten staat toch wel op nummer 1 hoor! Vaak lig ik dan ook nog eens helemaal in een deuk, want mijn vriend is érrug goed in het nadoen of opzetten van stemmetjes. Uiteraard moét dit altijd gebeuren als hij met de kleine in gesprek is! Ik krijg dan altijd een 'geirriteerde' blik, want ik moet niet zo schuddebuiken (van het lachen) ... 'Zijn hele serieuze gesprekken hoor wat ik heb met mijn zoon'! Ach, ik vind het wel aandoenelijk allemaal... *zucht*......
Die van mij praat nu al tegen mijn buik, en ik ben nog niet eens zwanger! Maar als ik dan tegen zíjn buik ga praten, is meneer beledigd! (We zijn allebei nogal gegroeid sinds we met roken zijn gestopt...)
hahahaha....... in de zwangerschap vond ik het al lief als hij zo tegen mijn buik ging kletsen, maar nu ik hem met haar samen zie kan ik echt nog heel vaak ontroerd raken. Z'on grote kerel met een klein humpie, echt heerlijk om te zien..............zucht........
Mannetje hier, Beledigd? Niet dus, meer weer voor mezelf duidelijk dat ik iets aan die kilootjes moet gaan doen. Voor het eerst van mijn leven boven de 80kilo uitgekomen en het laatste wat ik wil is zwaarlijvige papa worden. Rolt kleine hele tijd van mijn buik af... Dat is dan meteen einde van kwaliteitstijd met papa! M.a.w. ik moet van de bank afkomen en weer gaan bewegen. Weet dondersgoed waar het aan ligt. Jammer genoeg niet genoeg vetverbranding met het klussen! Fijn weekend Mannetje van Heidiii
ja hoor ook hier moet ineens het huis af zijn, en o er ligt nog zoveel wat er gebeuren moet dus het is maar goed dat eenzwangerschap 9 maanden duurt. tja ook hier gaan we naar de 9maanden beurs en meneer heeft er zelfs veel zin in, en dat terwijl mijn moeder zelfs meegaat. en hij heeft er ook nog voor over om dan gelijk even naar de huishoudbeurs te gaan.. verder is de wii en de playstation3 in trek, maar daar steekt moeders nog maar even een stokje voor. o ja en er wordt alleen maar gepraat over dat hij later kan voetballen met de kleine, huttenkan bouwen in het bos, en schuttersputjes kan gaan graven. kortom ook hier wordt het uiteraard een zoon. een stoere zoon! hahahaha moet zeggen dat ik het wel schattig vind, hij doet veel voor me en ik mag dan ook absoluut niet klagen, o en voor ik het vergeet marktplaats wordt uiteraard ook nog eens afgestruind voor leuke spullen! en een dagje ikea is al helemaal geen probleem! ik ben erg blij dat mijn mannetje zo reageerd! groetjes joyce
Hier nog geen vooruitzicht in zwanger zijn, maar ik heb al wel verhalen gehoord van mijn schoonmoeder: Toen zij zwanger was van 1 van de jongens (welke van de 2 weet ik dus ff niet), had zij geen last van het bekendste zwangerschapskwaaltje... schoonvader des te meer! Die is 9 maanden ziek geweest! Dus mannen die mee-zwangeren kan zeer zeker wel! (of hij nu ook last had van hormonen weet ik niet)