Ogen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mirre, 12 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Wie heeft er aan haar ogen kunnen merken zwanger te zijn?

Dus waziger zien als evt zwangerschapssymptoom...

Ik heb het eerder gehad, en nu sinds een paar dagen heb ik het weer dat ik soms minder goed zie...en m'n ogen moet scherp stellen.
    Of...hebben jullie het ook als je menstruatie eraan zit te komen?
    Het is mij nooit daarvoor opgevallen, had het ook in juli (korte zwangerschap/miskraam) en nu weer...
    Misschien een hormonaal iets ofzo..

Ben benieuwd.

Mirre

2. fenniet23

fenniet23 Actief lid

22 jul 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    Toen wij net wisten dat we zwanger waren kon ik mijn lensen niet meer in hebben. Omdat ik ook zo'n last had van mijn ogen. Dus het kan er wel mee te maken hebben. ;)
    Suc6 in ieder geval ik weet hoe vervelend het kan zijn.

Dikke kus Fennita

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Fennita,

In principe heb ik prima ogen en ze zijn niet zo gek lang geleden getest door de Arbo (ivm werk)
    Ik heb geen bril en lenzen, maar het lijkt gewoon iets met hormonen te zijn, daarom ben ik zo benieuwd of meer vrouwen net voor hun menstruatie dit verschijnsel wel eens hebben.

4. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Toen ik zwanger was kon ik m'n lenzen ook niet meer in, deed echt zo'n pijn, werd er helemaal naar van..ogen zijn ook met rode aders enzo en erg droog.

Heb nog steeds een bril op, hoop dat ik snel m'n lenzen weer in kan....maar moet eerst nog ontzwangeren.

5. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    ik heb alleen last van mijn ogen als ik erg moe ben dan is het wat waziger, kheb wel een bril

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

wat ik merk aan mijn ogen is dat ik de laatste dagen last heb van extreem droge ogen. daarbij ook een droge mond. dit heb ik normaal dus nooit.

Maar mirre je moet gewoon zwanger zijn hoor! kan toch bijna niet anders meis. als ik je andere berichtjes lees......

ik duim in ieder geval voor je ;)

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja idd! Ik heb aan 1 oog er last van dat ik mijn lens bijna niet meer kan verdragen.

Mirre.... jij komt gewoon lekker naar de juni-mama's!

8. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Ook ik heb contactlenzen. Ik ben nog maar net zwanger maar heb er nog geen last van. Sterker nog, meestal red ik het einde van de maand niet met mijn maandlenzen, omdat ik er dan al last van krijg. Deze maand ben ik gewoon vergeten nieuwe in te doen (dus: geen last). :oops:

9. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Zwangerschap heeft zeker invloed op je ogen. Oogcontroles voor lenzen en bril worden dan meestal ook niet gedaan.

10. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik vroeg me dat ook af, ik merk dat mijn bril niet sterk genoeg meer is nu en ik tv kijken al snel maar opgeef omdat ik me zo irriteer dat ik wazig zie, volgensmijn moeder heeft dit niet met de zwanegrschap te maken maar ik ga het even navragen bij de vk volgende week.

11. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Me 2! Ik heb het idee dat ik minder goed zie door m'n bril dan anders, dus na de zwangerschap maar weer eens laten testen!

12. risha

risha Nieuw lid

8 okt 2006
    4
    0
    0
    Ben een paar dagen zwanger maar al vanaf ongeveer de tijd van bevruchting last van mijn ogen. Een geknapte ader gehad en ze zijn ontzettend droog. Ik vroeg mij ook al af of ik de enige was. Verder heb ik nergens last van.

13. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Heb je naast droogheid ook dat je minder scherp ziet?
    Te vergelijken met als je heel moe bent, dan zag ik ook wel eens minder scherp. Dat heb ik nu steeds eigenlijk.

14. risha

risha Nieuw lid

8 okt 2006
    4
    0
    0
    Wel een beetje troebel zicht af en toe. Veel eiwit afzetting. Dat gaat ook aan je lenzen zitten als je die draagt. Ook daardoor wordt je zicht minder Maar met min 7 valt het minder scherp zien niet zo heel erg op.

Deel Deze Pagina