Wie heeft hier ervaring mee? Ik zag dat ze geschikt zijn voor een leeftijd vanaf 4 jaar, maar blijven ze ook leuk als je kind ouder wordt? Zal het ook leuk zijn voor een 6 jarige? Mijn ouders willen een kleinigheidje geven met kerst en ik vond dit wel leuk. Zowel voor mijn dochter van 4, als voor mijn zoon van 6 (je hebt jongens en meisjesvarianten).. Hopelijk kan iemand me wat meer vertellen over deze bouwsteentjes. Het ziet er wel erg leuk uit namelijk Hier even een voorbeeld; Clics Online - De leukste sinterklaas cadeautjes koop je op clics-online.nl
Die hebben we hier ook mijn zoon van 8 speelt er geregeld mee mijn dochter van 6 nooit!! Je moet er een beetje fantasie voor hebben dan is het erg leuk. je kan er ook voorbeeld boekjes van kopen en heel ver uitbreiden. Van de week had hij een kasteel ervan gemaakt en dan met ridder poppetjes van de playmobil speelt hij er dan mee. Of een raket ofzo!! Nadeel vind ik wel dat het erg stevig in elkaar klikt dus als je bijv een kubus maakt krijg je hem bijna niet meer uit elkaar dat mag ik dan altijd doen. En ik denk dat het voor ouderen juist leuker is als voor 4 jarige nog een beetje lastig is het dan. Zag trouwens vorig week dat de zeeman het ook heeft alleen hele kleine doosjes!!
Hartstikke bedankt voor je reactie. Vooral mijn zoon is altijd bezig met fantasie bouwsels te maken van lego, dus voor hem zal het zeer waarsschijnlijk wel erg leuk zijn. Mijn dochter is een beginnende bouwer, maar wie weet vind zij het ook leuk....Ze zouden het iig gezellig samen kunnen doen..Leuk om te zien dat er ook boekjes te verkrijgen zijn en je met Clics dus vele kant op kan...
wij hebben ze ons oudste zoontje net cadeau gegeven voor zijn verjaardag. Hij is 4 geworden. HIj heeft er afgelopen week al lekker mee gebouwd. Veel kubussen e.d. Heb er ook wat voorbeeldboekjes bijgekocht. Vanuit mijn werk waar we ook een emmer clics in de speelkamer hebben staan weet ik dat oudere kinderen er ook nog graag mee spelen, dus ik denk wel dat ze er nog een poos mee vooruit kunnen. Hier heb ik in de loop van de afgelopen 3 jaar een stuk of 5 emmers bij elkaar gespaard met punten van de bakker....
Ze hebben ze bij Kylian op school, hij zit in groep 1 (hij is dus 4) en er wordt veel mee gebouwd, ook door de kinderen uit groep 2 (max 6 jaar), dus ik denk dat het een leuk cadeautje is voor ze.