Moeten plassen en in een file terecht komen... mij is het vorige week helaas weer maar eens overkomen. Vrijdagmiddag had ik toch nét wat teveel koffie op bij een klant... en als je dan al in de auto stapt met het gevoel te moeten plassen, wordt het helemaal link als je daarna nog een uur in een muurvaste file terecht komt. Op de middenstrook. Zonder bosjes langs de kant. Ik heb echt doodsangsten doorstaan en spieren aangespannen waar ik het bestaan niet van af wist om toch maar zonder nattigheid thuis te raken... Grappig achteraf maar toen niet echt. Ik heb het gered maar mijn buik deed er pijn van. Dus een vraagje aan de dames die voor hun werk ook veel onderweg zijn met hun wagen: hebben jullie voor dit soort noodgevallen een oplossing? Ik dacht een leeg flesje Spa te gebruiken dat naast me lag maar probeer maar eens in zo'n kleine opening te plassen. Plus, volgend probleem: ik had een broek aan. Ik heb me voorgenomen om nu toch maar eerst even het toilet op te zoeken als ik aandrang voel, maar ik ken mezelf, dit gaat zeker nog eens gebeuren... dus jullie hacks, tips en tricks zijn welkom.
Oeh, vervelende situatie... Maar ik denk dat de belangrijkste tip toch is: er een gewoonte van maken om naar de wc gaan voordat je in de auto stapt. In de auto plassen zou ik niet aan beginnen, en al zeker niet in een spa flesje.
Ga hier echt even naar de wc als we weg gaan. En anders gaan we naar het eerste beste pompstation. Maar het is soms even knijpen inderdaad. En als je erop gaat focussen wordt het alleen maar erger
Ik zou niet weten hoe ik (ongezien) in een auto kan plassen zonder te knoeien, behalve door een luier om te hebben dan Het enige wat je kan doen is toch eerst even naar de wc gaan voor je de auto in stapt.
Een plastic zak in de auto mee nemen?? Muwahahaha Gelukkig nog nooit in zn benaderde positie terecht gekomen
Voor vertrek plassen, bij tankstation eraf en anders toch ophouden.. in de auto plassen lijkt me niet echt handig of überhaupt te doen eigenlijk. Maar als je toch iets wilt hebben, misschien met zo een festival plastuit en flesje?! Al weet ik niet precies hoe je dat zittend, met een broek goed voor elkaar krijgt
Inderdaad, naar de wc voor je de auto in gaat, anders stoppen bij een tankstation. Lijkt me trouwens wel een gek gezicht als ik in de file sta en naast me is iemand bezig met plassen in de auto. Lijkt me toch dat je het ziet als iemand haar broek probeert uit te trekken in de auto
Hoiiii! Vervelend hé. Ik moet ook buiten de zwangerschap vaak naar de toilet. Mijn advies zou zijn rekening houden met wat je wanneer drinkt. En onderweg preventief je blaas al eens legen bij het pompstation of restaurant etc. Spa flesje zou ik never doen. Dan maar gewoon wildplassen
Haha altijd als ik in de file sta (niet zo vaak hoor) dan denk ik hierover na en ik heb nog steeds geen oplossing gevonden voor dit "probleem". Nou ga ik altijd wel naar de wc voor vertrek maar op de één of andere manier krijg ik altijd het gevoel dat ik moet plassen als ik in de file sta
https://www.deonlinedrogist.nl/mate-plastuit-5st-p-16566.html De p-mate, maar dan moet je wel staand plassen, dus de auto uit. Je kunt beter er een gewoonte van maken om voor vertrek te plassen en iets minder koffie drinken. Koffie schijnt de blaaswand te prikkelen, waardoor je eerder naar het toilet moet. Knap dat je hebt volgehouden. Ik had geheid bij het uitstappen van de auto een natte broek gehad.
Goh hoevaak ik ook vante voren plas vaak moet ik ineens toch haha. 1 keer gehad de moterblok deed raar we waren ver van huis. en moest me toch plassen zweten maar we durfde niet te stoppen. ik nog denken als ik er nou uit ga en jij langzaam rijd em ik er uut spring whaha. maar heb het net aan geret knoop open en rennen. thuis bleek de moterblok op een bout vast te zitten. en wild plassen doe ik ook wel wqt koet dat moet bijde deuren open en der tussen in plassen.
Ook weleens gehad maar ik ga nu echt altijd naar het toilet voordat ik de deur uitga, ook al is het dichtbij en kan ik snel thuis zijn, ik heb het ook weleens zo hevig gehad dat het echt gewoon pijn deed en is gewoon niet goed voor je blaas hihi, dus voortaan toch even naar de wc voordat je weggaat
Ik ga ook altijd voor vertrek en zorg dat ik niet teveel drink. Moet ik toch onderweg stop ik bij een benzinepomp, heb ooit wel eens langs de weg gestaan in de bosjes omdat ik het niet meer hield. Plassen in de auto lijkt me niet te doen, of je moet zonder broek in de auto zitten, dan is de plastuit wellicht een optie.
Ik heb vorig jaar in zeer hoge nood een luier in mn broek gepropt stonden vol in de file en omdat het zo heet was stond iedereen buiten de auto te wachten... dus ik hup luier in mn broek plassen en netjes in de kofferbak gedeponeerd na afloop. Niet ideaal maar het was een opluchting!!