Ik vond het bezoekje erg gezellig Volgens mij ben ik een van de enige haha! Die vrouw was totaal niet opdringerig, wel de tekst: je wilt toch het beste voor je kind een paar keer laten vallen. Maar ik ga op zo'n dingen niet verder op in!
minimuisje, ga je er ook niet op in als die vriendin van mij (die jij dus ook kent hihihi) komt? En ik vond het bezoekje ook gezellig, maar die mevrouw (ik doe het netjes, normaal gebruik ik toch een iets andere benaming) had me toch een parfum wolk om d'r heen. En dat beide keren! Heb iets gekocht en zelfs weer geannuleerd, wilde het toch maar niet.
Haha dat heb ik ook gedaan, maar bij ons stond ze vrolijk voor de deur, ze kon me niet bereiken :-s Verander altijd 1 cijfer... oeps typfoutje! Maar ze had geprobeerd te bellen maar vreemd genoeg nam niemand op. Dus was ze maar langs gekomen. (vanwaar het fanatisme? er worden hier in de regio heeeeel weinig kindjes geboren... en het wordt alleen maar minder) Hier was het een superlieve mevrouw die het werk al 35 jaar deed. Ze kwam ook al bij de moeders van de moeders waar ze nu kwam. Ze heeft alles netjes uitgelegd en daarna heb ik nog een tijdje gezellig met haar zitten kletsen over haar werk, over hun verhuizing hierheen, echt een tof mens. Ik vond het bijna lullig om niets te kopen maar vond alles gruwelijk duur en irritant dat je overal meteen aan vast zit. Ze deed dit werk al heel lang en vond het echt geweldig. Maar het was echt zo'n lieve oma mevrouw <3 gemaakt ervoor denk ik.
Ik heb er aan de telefoon al voor bedankt. Drammerig mens met d'r troep komt hier de deur niet in hoor. Toen ik vroeg waarom ze het pakket niet per post stuurden, of het me op lieten halen in de winkel, kwam ze met allemaal vage dingen als de cheque voor centerparcs die ze dan op naam uit moest schrijven blabla hou toch op
hahah das niet waar..want ik maak gebruik van de bon, en zehebben niks uitgeschreven.. lol hoe houden ze mensen voor de gek. (ik had trouwens een heel leuke vrouw hoor. en ze zei zelf, gewoon zeggen als je het niks vind. ik begrijp het goed )
hahaha hier precies net zo! wij gaan ook in oktober met zo veel mensen naar center parcs! Mmmm zijn wij misschien familie? haha Scheelde echt honderden euries!
wat zei ik gisteren? dat ikeen leuke vrouw had..maare.nu werd ik terug gebeld of ik gebruik wilde maken van de centerparcs bon. en ze zei dat dat in alle vakanties kon.nu blijkt dus dat dat helemaal niet in schoolvakanties gaan.we wilde volgendjaar augustus ! maar ja dan niet. ben dus ook gewoon weer voor de gek gehoude!
ik vond de hostes die hier kwam wel redelijk. maar vind het heel vervelend dat het best duren dingen zijn. anders zou ik misschien wel meer gekocht hebben. het is vrijblijvend maar ik vodn haar wel gereserveerd worden toen ik bij een heleboel dingen nee zei. we hebben het geld er gewoon niet voor al zijn er echt wel leuke dingen bij. Dat mogen ze best in hun achterhoofd houden. van mij mogen ze dus wel een beetje vriendelijker blijven als je besluit heel weinig te kopen. maar dat verschilt natuurlijk per persoon.
Ik vond het vréselijk. Het hele verhaal ging in een monotome sneltreinvaart. Ik had één blij moment toen ik inderdaad dacht al die flessen en bekers cadeau te krijgen (haha, goed om te lezen dat ik niet de enige was). Zoon lag in de box naast ons te slapen en ze heeft er niet eens een blik naar geworpen!
hier op zich wel een leuke vrouw..ook gezellig mee gekletst. moet zeggen dat ze dochterlief weinig tot geen aandacht gegeven heeft dat vondt ik wel een beetje raar...maar goed anderzijds..daarkwam ze ook niet voor. heb direct aangegeven dat ik niet van plan was iets te kopen. ze heeft haar gesprek heel snel gedaan maar mede doordat ik voorgaande had aangegeven. ze deed er ook helemaal niet moeilijk over dat ik dit zei. heb alleen een boekje gekocht over kinderziektes (hoe je die herkent en wat te doen) dat leek me wel handg en voor de rest heb ik het over me heen laten komen. heb veel dingen uit de doos niet gebruikt maar vondt de boekjes, lepeltjes en voeding wel leuke dingen om te krijgen.