heey dames, Ik had een vraagje ik weet niet of jullie daar van af weten of bij iemand hebben meegemaakt, Maar mijn manlief was paar maanden terug bij ziekenhuis en zeiden ze dat hij slechte zaad had en ontstoken.En ik wou graag weten als zaad ontstoken is heeft dan niet te maken met een SOA, want ik kan niks terug vinden op de web daar over.. Hopelijk kunnen jullie me helpen! Alvast bedankt!
Hee zoete24, Ik ben ff gaan googlen voor je, en kwam alleen op onstoken zaadblaasjes.. Misschien is dit het en staat er bij wat je zoekt? Ontsteking van de zaadblaasjes - Medicinfo Liefs.
heey, bedankt maar dat werd niet doorgegeven alleen ontsteking en dat van zelf weer weg gaat,maar kan SOA zijn ?
Hee, Ik heb werkelijk waar geen idee.. heb er ook nog nooit van gehoord.. dit is wat ik op Google kon vinden voor je.. Misschien een idee om morgen je man een belletje te laten plegen met precieze uitleg van wat het is en waar het vandaan komt? Liefs.
Nooit van gehoord, mijn man ook niet. Ons advies; bel de arts, en vraag om uitleg. Hopelijk heeft je vent straks niks uit te leggen.. En nog een vraagje; een test van een paar maanden geleden? Ontstekingen die vanzelf overgaan, lijken me geen SOA's, maar ik ben geen expert/arts. Zaad kan volgens mij niet ontstoken zijn; wel dat de testikels/zaadleiders ontstoken zijn maar dat is wat anders.
Wellicht is ergens anders een bepaalde ontstekingswaarde gevonden? Hebben ze ook bloed geprikt? Ik zou morgen meteen ff naar t ziekenhuis bellen en om uitleg vragen.