Goedemorgen dames, Ik heb nu al een poos lang haar. Ik merkte dat het toch wat beschadigt was en heb er toen een stuk laten afknippen. Mijn haar is nu tot over mijn schouderbladen, dus halverwege mijn rug. Nu probeer ik het twee/drie keer per week te wassen. Heb nu shampoo met keratine. Tijd lang yes to carrots gebruikt, maar daar krijg ik jeuk van. Wat doen jullie nog meer aan verzorging? Ik merk dat mijn punten droog zijn. Ik doe er weinig mee overigens, gebruik er haast geen hitte op en droog het meestal aan de lucht.
Veel, haha. Ik gebruik shampoo's, conditioners en maskers van Kerastase ( voor beschadigd haar ivm blonderen ). Maar heb ook shampoo van Tigi staan. Verder 2 x per week een haarmasker van Kerastase. Elke dag een serum er in en ik was het dus elke dag. Als ik het ga stijlen dan doe ik er een beschermende crème in ivm de hitte.
Ik niet heel veel. Had het tot over mijn schouderbladen, maar had veel dode punten. Nu is het net over mijn schouders. Ik was het denk ik 2 keer per week, en doe ook 2 keer per week een haarmasker. (Ik gebruik de goedkoopste die ik kon vinden, van kruidvat)
Ik zit te twijfelen om ook kerastase te kopen voor mijn droge haar, helpt deze shampoo een beetje, hersteld het je haar echt?
Ik heb ook echt droge punten, heb alles geprobeerd, het beste werkt bij mij Gliss Kur in de zwarte flessen. Shampoo, conditioner en dan de olie in mijn haarpunten na het wassen, echt perfect! En 2 keer in de week een haarmasker, ook de zwarte verpakking van Gliss Kur.
Het enige product dat ik niet fijn vind van Kerastase, is de olie. Van elke lijn die ik geprobeerd heb. De rest vind ik echt heel erg fijn. Sowieso is de nutri lijn erg goed. Ik gebruik die voor dik haar.
Gebruik alleen shampoo en conditioner. Was het ongeveer 1,5 a 2 keer per week. En kom mijn haar 2 keer op een dag. Als ik wakker wordt, en voor ik na bed gan.
Bij mij werkt altijd het beste om de KMS Shampoo lijn van de kapper te gebruiken (shampoo conditioner masker en olie) maar ja dan ga ik failliet dus ik gebruik nu meestal van gliss kür de lijn en de olie van elvive. Ik was mijn haar om de dag. Ik heb Heel dik waardoor soms pluizend haar. Wat bij mij goed werkt is ook regelmatig naar de kapper gaan... (Weinig eraf)
Jaa kerastase! Ik heb de lijn voor droog haar. Wat een geweldig spul. Heb ook yes to carrots gebruikt (de tomaten versie, ondanks dat ik genoeg volume heb werd mijn haar daar zachter van). Wat ook helpt is een masker van kokosvet. (Echt pure kokosvet, waar je ook in kan bakken) Nachtje in laten trekken met een handdoek eromheen en volgende dag goed uitwassen. Gaat het zo mooi van glimmen en hersteld je haar natuurlijk
Ik hoor dat vaker over kokosvet. Ben alleen zo bang dat ik het er niet uit krijg misschien ga ik het toch eens proberen! Ik heb overigens heel veel haar, waardoor het dik is en het pluist niet echt. Ik heb eigenlijk heel makkelijk haar. Alleen nu dus wat droog. Ik zal eens kijken naar keristase. Verkopen ze dat gewoon in de kruidvat enzo?
Wordt je haar niet juist ook droger van veel wassen? Was het hier 1x per week.. Met die andrelon puur natuurlijk shampoo. Conditioner erin na het wassen. (Heb nu andrelon gespleten puntjes en "volume & care" staan en die wissel ik min of meer af... ) En eigenlijk meestal nergens last van. Soms wel van vettig haar maar dat kwam volgens de kapper dus van te vaak wassen doordat je hoofdluis daarvan uit balans raakt. Dus dan word je hoofdhuid dus eerst te droog en daarna te vet doordat je huid extra vet aanmaakt om dat droge weer op te heffen
gebruik sowieso shampoo's ZONDER SLS.. SLS is een goedje waarmee je zelfs motorolie van een bouwplaats/garagevloeren kan halen, laat staan dus wat het met je haar doet echt heel chemisch goedje dat zorgt voor uitdroging ( dus droog en gespleten haar en vaak een jeukende huid) SLS en SLES, wat is het nu precies? - Miss Lipgloss In vrijwel elke drogisterij shampoo zit SLS, maar ook bijna in 90% van de shampoo's van de kapper.. Hoe meer een shampoo schuimt hoe slechter zeg ik maar altijd Ook Parfum is alleen maar uitdrogend, schadelijk en nergens voor nodig in een shampoo Ik gebruik de argan olie shampoo en conditionor van Dr Organic wat te koop is bij de Tuinen. Moroccan Argan Oil shampoo - Dr. Organic Argan - Actie: 25% korting op Dr. Organic Shampoo, Conditioner, Bodywash, Skinlotion en Zepen | De Tuinen vrij van parabenen vrij van Sodium Lauryl Sulphate (SLS) gecertificeerd BioActive om de functionaliteit van de ingrediënten te garanderen niet getest op dieren en bevatten geen dierlijke ingrediënten vrij van schadelijke chemicaliën vrij van minerale olie (zoals paraffine en petrolium, in plaats daarvan worden plantaardige olie en extracten gebruikt) vrij van genetisch gemodificeerde ingrediënten * vrij van parfum
en shampoo's met keratine enzo... erg leuk allemaal, maar als je de ingredientenlijst bekijkt zie je als eerste sowieso SLS (SLES), alcohol, parfum, en op plek nr 30 pas een keer keratine.. Zit er in een fles van 200 ml maar 0,2% keratine ofzo en daar betaal je dan grof geld voor terwijl de rest van de fles je haar alleen maar uitdroogt Of er zitten goedkope siliconen in die je haar alleen maar gezonder doen ogen om er een ''glanzend'' filmpje omheen te leggen waardoor het glanzender word en gladder voelt terwijl dat gewoon schijn is..
Ik heb ook lang en droog haar. Ik was het om de dag met een goede shampoo en doe er 2 x per week een masker in. Voor de rust gebruik ik altijd anti frizz van Palmer's. Ik merk wel dat als ik goed en gezond eet, dat m'n haar er een stuk gezonder uit ziet.
Ik ben heel zuinig op mijn haar want het beschadigd snel en ik had altijd last van droog haar. Ook 2 zwangerschappen kort na elkaar heeft niet veel goeds meegebracht voor mijn lange haar. Sinds 2 jaar doe ik co-only, dat betekent dat ik mijn haar was met conditioner zonder siliconen. Daarvan word het echt wel schoon, voor het geval dat jullie je dat afvragen Verder gebruik ik na elke wasbeurt arganolie voor de puntjes. 1 drupje maar per keer anders word het te vet. Heel soms een kokosolie masker, maar nu al heel lang niet gedaan door tijdgebrek :/ Google maar eens de co-only methode, ik ben echt helemaal om! Gerbuik denk ik nog maar 1 keer per jaar shampoo, bijv. na een vet masker, maar anders nooit meer! Ik was troouwens gemiddeld 2 keer per week mijn haar.
Wow Yanna bedankt voor de tip! Ik heb dus sinds ik andrelon puur heb gebruikt (een jaar geleden) enorm last van een jeukende hoofdhuid. Alles gebruikt, natuurlijke shampoos, niet natuurlijke. Echt noem het maar op maar niets hielp. Ik heb het co-only met gegoogeld en ik herken mij echt in de verhalen! Dadelijk even conditioner halen bij de Hema (die werd aan geraden) en dan ga ik het zeker proberen
Niks, ik was het om de dag en mijn haar is altijd lang geweest. Groeit ook super snel, het glanst en is ook heel sterk. Heb afgelopen maanden helaas veel last gehad van haaruitval, maar dat is nu niet meer gelukkig. Mijn haar is ook heel erg dik. De kapper zegt ook altijd dat mijn haar niet heel veel verzorging nodig heeft. Zo eens in de zoveel tijd doe ik er een haarmasker in.
Ik gebruik shampoo van de kapper en was me haar daar 2x per week mee. In me punten doe ik een haarmasker van diezelfde lijn als me shampoo die ik ook bij de kapper heb gehaald en met dat masker slaap ik een nacht. Verder gebruik ik spray die me haar beschermt tegen hitte want ik föhn het na het wassen en ik gebruik een serum voor me haarpunten..
Ik was om de dag mijn haar met shampoo en cremespoeling,het liefste van Andrelon. Ik gebruik de roze Gliss Kur haarspray en ik ga elke 6 weken naar de kapper