samen met je moeder een fotoshoot. daarna lekker uiteten. topdagje en je hebt iets blijvens. Beter als een rind voor iemand die geen sieraden om heeft.
nee met zo'n beroep is het helemaal wat lastig nou als hij daarvan houdt sauna/vakantie , waarom dan niet een '''tijdelijk'' cadeau? Sauna en vakantie? En dan als persoonlijk iets is het miss leuk om een foto album te maken over alle speciale gelegenheden of gewoon de foto's door de jaren heen??
Een adoptie kip, kan hij altijd verse eitjes ophalen en daar iets lekker van koken. Of iets moois voor in de keuken, hele goeie pan (gaat ook een mensenleven mee) ofzoiets. Misschien zelf een kookboek maken met recepten uit landen waar ze samen zijn geweest en dan foto's van die vakanties erbij ofzo?
20 jaar samen; ik dacht gelijk 'warom de trouwgeloften niet vernieuwen?' (of denk ik nu te ingewikkeld en te duur?)
Welkom op de website van www.atlasvandebelevingswereld.nl Hier kun je een eigen landkaart laten maken. Met steden en streken die je zelf een naam kunt geven. Je kunt dan bijvoorbeeld namen van karaktereigenschappen gaan invullen. Erg origineel en super om te krijgen!! Heel persoonlijk cadeau!!
owja via vakantieveilingen had je vorig jaar kon je trouwen voor 1 dag mss is dat wat?ik weet niet of ze het nog hebben anders even google was iest van 100 euro dacht ik dan leen je alles van dat bedrijf.. om de beloftes te vernieuwen
Dames, bedankt voor de reacties, ik ga het doorgeven. Trouw gelofte hernieuwen kan niet want ze zijn niet getrouwd. snoet