ik ben zo zenuwachtig morgen moet ik naar het ziekenhuis voor een 2e inwendige echo krijg dan te horen als ik nou nog zwanger ben of dat ik vorige week echt een miskraam heb gehad tis allemaal zo onzeker kan namelijk wezen dat ik zwanger was/ben van een tweeling en dat 1 vruchtje is gestorven dus dan moet ik nu nog zwanger zijn krijg het morgen te horen
hoi hoi nou heel veel sterkte en ik hoop dat je nog zwanger bent groetjes chantal 19weken en 5 dagen zwanger
Ik wens je heel veel sterkte en zal voor je duimen voor morgen. ik weet hoe je je voelt. Ik moet volgende week maandag voor een tweede inwendige echo om te kijken of er nu wel hartactie is aangezien ik vorige week nog te pril zwanger zou zijn. xxx Jet
Heel veel sterkte! Volgens mij klopt je banner niet? Je bent nu wel heel erg overtijd Liefs, Tijgetje
ja klopt mijn banner was niet goed nu wel tot zo ver ik weet denk dat ik een beetje de kluts kwijt ben
Graag verder in dit topic. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=24449 Het is een vervolg van dit topic. Dan gaat hier een slotje op