Dames, Wou eens even kijken of er veel 'bijgelovigen' zijn en vroeg me af wie er daadwerkelijk overtuigd is dat de wereld zal vergaan in 2012... Ikzelf weet dat de aarde er niet goed bijligt door gat in de ozonlaag, de vele slechte gassen die uit auto's komen enzovoort maar ik denk daarom niet dat ze kunnen voorspellen WANNEER de wereld zou vergaan...
Topic nr ?? Maar goed, ik ben er niet van overtuigd en als het wel zo is tja dan weten we daar toch niets meer van dus ga ik me er echt niet druk om maken
Nee ik ben ervan overtuigd dat de wereld niet zal vergaan in 2012. Wanneer die wel vergaat weet niemand.
nee ik geloof het niet, maar krijg wel altijd de kriebels van dit soort berichten en ga dan weer snel aan iets anders denken of iets anders doen.
Nee, geloof ook niet dat 2012 het einde van de wereld is. Vanuit mijn geloof, zijn er veel tekenen gekomen mbt 'het einde van de wereld' maar er zullen er nog veel tekenen volgen, alvorens de wereld vergaat. Dus nee, nu nog niet.
Maar wanneer zou het volgens jou geloof wel vergaan dan ? Vraag ik uit interesse voordat mensen denken dat ik verkeerd bedoel
Maar nu ff serieus he, aan de mensen die bang zijn dat het straks voorbij is, vind je het dan niet zonde van je tijd om je daar druk over te maken ? Bedoel, als het zover is kan je het toch niet meer na vertellen, is toch zonde van je tijd om je daar druk om te maken ?? Ga dan lekker genieten juist van de laatste paar maanden die je dan misschien nog hebt, toch ??
@kippetje, ik vind het aan ene kant zonde van de tid om eraan te denken. Aan de andere kant zou ik het ook nog meer zonde vinden van alle dingen die ik nu aan het doen ben waar ik geen fuck aan heb omdat ik toch de vruchten er niet van kan plukken hahaha.