Hoi hoi, Wij willen vandaag een dagje gaan shoppen in den haag. Waar kunnen we het beste parkeren? Ik zie dat er heel veel parkeergarages zijn. Maar welke liggen gunstig ten opzichte van de winkels?
Maakt niet zo gek veel uit, ze liggen allemaal wel goed in het centrum. Plein, grote markt en torengarage doe ik meestal, die liggen wat mij betreft het handigst.
Allemaal wel ok inderdaad. Zou dan kiezen voor de grote markt. Ligt echt midden in het centrum. Wel duur overigens de parkeergarages. Veel plezier!
Ik zou ook grote markt doen, maar het is wel echt ontzettend duur. Mijn schoonouders wonen in centrum dus wij hebben gelukkig een kaart met uren.
We gingen er al vanuit dat het duur was. Dat vind ik voor een keertje niet zo erg. Bedankt voor de tips!
Je kan ook verder uit het centrum parkeren gratis en randstadrail 3of 4 nemen of mij pb'en, want ik kan je helpen! Wanneer wil je gaan?
De prijzen zijn echt heel erg hoog, zelf zou ik parkeren bij Rijswijk, afrit snelweg. Hier vandaan rijden bussen die je naar het centrum.
Ik zou hem lekker hier in de wijk parkeren kost niks tot 6 uur je pakt rr 2 en met 15 min ben je in het centrum.. Of zet je auto bij hornwijck parkeren is stukken goedkoper en je krijgt een dagkaart voor de tram die stopt in het centrum. Als je een dagje parkeert in het centrum mag je wel rekening houden met 20 of meer...
Als je m bij P+R Hoornwijck zet dan betaal je 2 euro. En dan mag je met 4 personen met de tram mee. Die stopt daar bij P+R en in het centrum.