steken richting schaambeen.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door pasjuh, 16 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pasjuh

pasjuh Actief lid

22 nov 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal.
    Ik heb een vraagje voor de reeds zwangeren onder ons!
    Ik heb vandaag mijn NOD, maar ben nog niet ongesteld geworden gelukkig.
    Durf ook niet zo goed te testen ivm een beetje wisselende cyclus de afgelopen maanden en ik ook niet weeeeer een wit scherm wil zien!
    Maar ik heb de afgelopen 2 dagen wel steeds wat steken richting mijn schaambeen, alsof ik ongesteld moet worden en ook wel last van afscheiding.
    Herkent iemand dit en was het toen toch goed nieuws?!
    Ik hoor heel graag van jullie!
    Groetjes Pasjuh.

2. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Ik had dit en kijk maar naar mijn banner nu...
    Maar hoe moeilijk het ook is, testen is het enige wat zekerheid geeft!
    Veel succes meid!

3. mbt

mbt Lid

4 feb 2011
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook erge last van witte afscheiding. Niet een beetje maar best veel. En ik was zwanger!

4. happymama

happymama Niet meer actief

en heb je getest ??

5. pasjuh

pasjuh Actief lid

22 nov 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, heb getest... Wit scherm...
    Ben ook zo aant balen vandaag! (het oude bloed begint al wel te komen)
    Net als zovelen heb ik ook veel zwangeren om me heen en die ook binnen een poep en een scheet zwanger zijn geworden. Die denken maar aan een baby en zijn zwanger of van die collega's die de boel mentaal of financieel niet op orde hebben en ook zo ineens zwanger zijn! Ik gun het mezelf ook zo.
    Jee... wat baal ik toch steeds van dat wachten!!!
    Tussen alles door gaat het me best af, maar die laatste week waarin je (denkt) van alles gaat voelen.
    Het is duidelijk; IK BAAL!!! ;)
    Heb vanmorgen de gyn gebeld voor een afspraak, gewoon om dingen uit te sluiten. Dat had ik mezelf voor genomen als ik nu weer niet zwanger zou zijn. Ik heb in juli een curettage gehad na een MA en heb bij de nacontrole geen echo gehad, alleen een paar vragen.
    Nu wil ik toch eigenlijk alsnog een echo om te kijken of ik er echt geen verklevingen ofzo aan over heb gehouden.
    Misschien klinkt dit een beetje wanhopig, maar was de vorige keer in 4 maanden zwanger en dat is natuurlijk geen garantie voor de volgende keer, maar ik loop nu tegen de 34jaar en wil toch ook eigenlijk wel meer dan 1 kindje.
    Wil mezelf niet voor het hoofd slaan, als ik wacht en dan in de mmm er toch achter kom dat er een verkleving is...
    Bedankt voor de interesse iig! :) Hoe voel jij je? Nog maar een paar daagjes wachten he, succes!
    Groetjes Pasjuh

Deel Deze Pagina