Haar steunen in de keuzes? Je zou pas een echte vriendin zijn door haar de waarheid te zeggen, dat dit echt niet kan, dat ze een gezin met kinderen heeft. En haar confronteren met de eventuele gevolgen.
Maar je stimuleert het wel door tips te zoeken waar ze heen kunnen? Ik zou ipv zo'n onnodig topic te starten je vriendin adviseren dat ze de relatie beter kan beëindigen ipv dat je haar adviseert waar ze het beste heen kan gaan om vreemd te gaan. ...Tenzij het toch over jezelf gaat, want het is best vreemd om dit voor een vriendin te vragen tenzij je jonger dan 16 bent .
ik kan alleen maar zeggen arm kindje. Ga als een stel volwassen uit elkaar zonder elkaar te bedonderen. Geheid dat hier ruzie over komt en wie is dan dupe?! precies het kindje want die zit straks tussen 2 scheldende en tierende 'volwassen'
Triest.. weet je zeker dat het toch niet heel stiekem voor jezelf is? Jammer dit.. Of het nu wel of niet zo is.. besef wel wat je hebt..en als je niet happy bent in je situatie.. Stap er dan uit.. ga geen harten breken.. ga dan niet in een relatie blijven hangen.. Laat je ook niet door de ander gebruiken, of denken dat het gras groener is.. Als dit jullie beiden niet uitmaakt.. ga dan lekker met elkaar verder.. Weet wel dat er veel kapot word gemaakt, voor de kids, de andere partners en jullie zelf.. Alsof je die persoon ooit helemaal kunt vertrouwen, of hij jou.. Je weet zelf dat iemand die zoiets doet.. weer zoiets kan doen.. Ik vind het echt dommigheid.. walgelijk en vies. Bah...
Maar als je er zelf niet achter staat, HOEF je iemand niet te steunen is mijn mening. Dat gaat toch tegen je eigen gevoel in? Volgens mij help je haar meer van de wal in de sloot, op deze manier....Heb je al aan haar man en kinderen gedacht? (en die van de andere man, zijn vrouw en kinderen?) En tuurlijk is dat niet jouw verantwoording, maar je gaat iemand toch niet helpen om het verkeerde te doen? Dat snap ik echt niet.
Medeplichtig (echt met knipoog hoor) Maar toch als je groot genoeg bent om je man (en vader van je kind neem is aan) te bedriegen ben je ook groot genoeg om zelf uit te zoeken hoe of wat.
Als jij haar wil steunen prima toch. Alleen je kunt hier wel verwachten dat je ook andere meningen hoort.. Ik heb geen tips. Je bent nergens helemaal alleen. Alleen in een hotel. En dat willen ze niet. Misschien gewoon opbiechten dat ze buiten de deur kezen? Dan gaan hun partners vast wel weg. Hebben ze het rijk alleen!!
In plaats van haar proberen te 'helpen' door een of andere goedkope oplossing voor seks te vinden kun je haar misschien beter adviseren eerst eens een punt achter haar huidige relatie te zetten want vreemdgaan?? Dan ben je echt verkeerd bezig en die man ook!!! Als je het haar niet rechtuit durft te zeggen omdat je bang bent ruzie te krijgen of zo dan adviseer ik je om je er gewoon verder buiten te houden want het is niet normaal waar ze mee bezig is en zeker aangezien ze ook nog een kindje heeft!
Wat jammer trouwens dat je het topic wilt laten sluiten, omdat je niet de gewenste antwoorden krijgt.