ik ben even nieuwsgierig hoe jullie (zelfgemaakte) kerstkaartjes eruit zien?! Wanneer doen jullie ze de bus op?!
ik heb ze nog niet gemaakt volgend weekend zetten we de boom. ik wil een foto dat hij of op de grond zit, met allemaal takken rond hem en dan een slinger rond zijn nek ofzo.. of dat hij een bal in de boom hangt (of hem eruit trekt ) ik laat het kaartje zeker zien! ik doe ze 1 week voor kerst op de bus (de helft hoeft niet op de bus maar geef ik persoonlijk af...)
ik heb, niet echt origineel, een foto gemaakt van mijn meisje met een kerstmuts op en daar kaarten van laten maken bij de Hema, volgende week kan ik ze ophalen. in de week van 13 december verstuur ik ze.
Ik ga m lekker niet laten zien Maar ik heb ze laten maken bij iemand in een studio (roodkapje hier op het forum). Is erg mooi geworden!
@consider, de tweede!! Erg erg mooi en lief met de poes erbij Zelf heb ik geen tijd om ze te maken, wordt gewoon weer een doosje oid
@ consider, ik denk het 2e kaartje ,maar wel moeilijk kiezen. Wat heeft ze oevrigens een prachtig jurkje aan! Hier gewoon kerstkaarten gekocht.
Dit wordt de onze: http://i48.tinypic.com/2mxxdj.jpg @ consider: Ik vind de 2e ook het leukst, met de kat
ahhhhhhhhhhhhh wat een snoesje !! en ik zou voor de tweede foto gaan !! en ik heb er vandaag 80 zelf geschreven uit een doosje .. heb vorig jaar al met tim gedaan
Consider oei! Moeilijke keuze ik vind ze alle twee prachtig. Maar ik denk dat ik voor de tweede zal gaan wel erg schattig met jullie prachtige poes erbij heel lief. Of de eerste.... Hmmm moeilijk
@consider, ik zou absoluut voor nummer 2 gaan, Wat een mooie foto is dat... @Shaylen, mag ik vragen wat je betaald bij de hema?!
@consider, waarom gebruik je niet alle 2? ik heb vorig jaar ook 2 verschillende gemaakt, zo heeft mijn broer bv een foto met een muts, en mijn ouders een foto van jamie met een hertengewei zeg maar... ik heb ze gewoon zelf afgeprint. en met een snijmachine gesneden. wij hadden ook gewoon zeg maar harde kaart. een langwerpige kaart (die in zo'n langwerpige enveloppe passen) en dan gewoon alleen de voorkant bedrukt, links de foto en rechts in mooie sierlijke letters een tekst bv: Prettige feestdagen en dan onze namen. was echt heel leuk. ik kan ze jammer genoeg nergens meer vinden op de pc. maar normaal heb ik er zeker wel 1 bijgehouden!
ik heb een hele simpele laten maken bij vistaprint. met deze foto Bekijk bijlage 32588 ik vind het juist leuk als er weinig poespas om heen zit