Vraagje vruchtbaar slijm en zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lady1234, 12 aug 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady1234

Lady1234 Lid

13 apr 2023
    95
    15
    8
    Vrouw
    Hallo lieve allemaal,

Ik heb eigenlijk nooit vruchtbaar slijm, ik probeer binnen wat slijm te pakken maar ik zie niks. Wel voel ik mij nat rond ovulatie.
    Ik heb wel een eisprong, ik houd m’n temp bij.

Is het erg als je bijna geen vruchtbaar slijm heb? Ik had van de week ovulatie had een heel klein beetje maar was crème achtig…

zijn er mensen zwanger geworden op deze manier ?
    Op internet lees je overal hoe belangrijk het is en dat anders je hormonen uit balans zijn enz, ben zo onzeker nu! Ik gebruik sinds deze maand conceive plus glijmiddel, hopelijk helpt het

2. WWJD

WWJD Niet meer actief

Als je gewoon een eisprong hebt zou ik denken dat het prima is. Niet iedereen is hetzelfde en dat zal vast ook variëren in vruchtbaar slijm hoeveelheid.
    Als je glijmiddel gebruikt die niet zaadddodend is dan is dat ook prima lijkt me.

En anders je huisarts raadplegen? Ik weet niet hoelang jullie bezig zijn? Of je in aanmerking komt om alles te onderzoeken?

3. Lady1234

Lady1234 Lid

13 apr 2023
    95
    15
    8
    Vrouw
    Dankjewel voor je reactie !!
    We lopen al bij het ziekenhuis en daar heb ik het gevraagd. Ze reageerde een beetje van dat het niets zegt.

maar dan vind ik het toch raar dat overal waar je online kijkt dat er staat dat het dus wel uitmaakt en dat je het nodig heb voor het sperma en al dat soort dingen. Dat maakt mij zo onzeker. Misschien lees ik teveel haha

4. Minimensje83

Minimensje83 Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.757
    1.067
    113
    Vrouw
    Vroeger had ik weinig vruchtbaar slijm, was zo zwanger. Nu veel en ook zo zwanger. Dus volgens mij zegt het niet zoveel :s succes, hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie!

Deel Deze Pagina