Hoi hoi, Ik heb helaas een missed abortion gehad, omdat m'n lichaam het niet zelf afstootte heb ik tabletten gekregen. Ik heb deze op 14 juli genomen, 28 juli bleek niet alles weg en heb ik nogmaals 4 tabletten genomen. Nu moet ik mijn menstruatie weer afwachten, er werd gezegd dat deze binnen 4-6 weken op gang komt. Alleen vraag ik mezelf af, is dit na de 1e of 2e dosis van de tabletten? iemand hier ervaring mee..
Dat verschilt echt per persoon. Na mijn eerste miskraam was mijn cyclus een tijdje van slag en bij de tweede kwam het na de tweede dosis pillen na een paar weken op gang (maar er zat nog steeds een restje dat pas bij de tweede menstruatie meekwam). Het blijft dus toch een beetje afwachten..
Na mijn eerste missed abortion was ik gelijk erna zwanger .. teruggerekend was die eisprong na 4,5 week en zou ik dus een cyclus van 6,5 gehad hebben. Na tweede missed abortion werd ik na 3,5 week al ongesteld, had het idee dat er geen ei gesprongen was die keer. Kortom, heel wisselend. Die laatste keer was ik ongesteld terwijl ik nog een ultralicht streepje had op de test. Na 4 weken was bij mij het hcg wel weg. Sterkte!
Ik kreeg vermoedelijk 5 weken na mijn eerste dosis tabletten (waarbij uiteindelijk ook niet alles meekwam) de eerste menstruatie, maar had toen ook nog bloedverlies van de miskraam dus we weten niet zeker of het echt een menstruatie was. 8,5e week na mijn eerste dosis tabletten weer mijn eerste echte menstruatie zonder dat ik nog bloedverlies had van de miskraam
Ik werd na mijn missed abortion en curretage na 26 dagen weer ongesteld Heb nu net een miskraam achter de rug en hoop dat mijn cyclus ook gelijk weer op gang komt