Twijfels

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door misspolish, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misspolish

22 aug 2012
    7
    0
    0
    Hallo.
    Ik ben net nieuw hier en kom meteen al met een vraag aangezet omdat ik nogal veel twijfels heb, en erg onzeker ben!!

Ik heb 3 weken geleden onveilig seks gehad, en precies de week erna werd ik ''ongesteld'', maar nu las ik op een aantal sites dat ook tijdens de zwangerschap je ongesteld kan worden.. Maar normaal gesproken ben ik 4 tot 5 dagen ongesteld en dit keer was het maar 2 dagen.. Ik vind dit nogal vreemd, en maak me dan ook een beetje zorgen. Ik durf niet zo goed na een huisarts te gaan ( denk dat dit ook nog vroeg is ) en ik durf ook geen test te kopen/ te doen.

Zou het mogelijk kunnen zijn dat ik zwanger ben, of dat het iets anders is waarom ik maar 2 dagen ongesteld was..??:(

Groeten, Marzena

2. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    heb je voor de rest nog kwaaltjes? ik zou even een testje halen, alles kan natuurlijk..maar ik heb zelf ook vaak zat gehad dat mijn menstruatie de ene keer 5 dagen duurde en dan ineens maar 2 of 3, de ene keer minder heftig als de andere keer..dus ik zou er gewoon van uit gaan dat je niet zwanger bent, maar wil je echt zekerheid zul je toch even een testje moeten doen meid. suc6!

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Je kunt er alleen achter komen door te testen:)
    Maar het kan hoor, mijn aantal dagen verschilt ook per maand.. Hoeft niks te beteken maar het kan wel. Succes, laat je het even weten?

4. misspolish

22 aug 2012
    7
    0
    0
    Nee ik heb niet echt kwaaltjes, ik let er ook een beetje teveel op nu denk ik :p Maar, ik ben normaal gesproken zeker weten 4 dagen ongesteld, en ik zou het vorige week eigenlijk moeten zijn (15 aug).. Maar in elk geval bedankt !

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ben je al langere tijd van de pil af?

6. misspolish

22 aug 2012
    7
    0
    0
    Ik ben al enige tijd van de pil af ik denk zo'n 2 tot 3 maanden nu..

7. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Ik zou toch echt even testen als ik jou was! Dan weet je het teminste zeker ipv onzekerheid. Succes!!!

8. misspolish

22 aug 2012
    7
    0
    0
    Maar ik vraag me af of dat nu al wel betrouwbaar is ..???..

9. misspolish

22 aug 2012
    7
    0
    0
    Bedankt voor alle reacties:) Ik heb vanmorgen een test gedaan !!

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

en en en ???? :D

11. misspolish

22 aug 2012
    7
    0
    0
    Positief!

12. Smnee

Smnee Niet meer actief

gefeliciteerd :D

13. Jazz

Jazz Niet meer actief

wow gefeliciteerd! Je was dus 2 dagen 'ongesteld' en toch zwanger? Was dit dan heel erg licht of ook echt flinke bloeding gehad? Vind het wel heel bijzonder!

14. misspolish

22 aug 2012
    7
    0
    0
    Het was een hele lichte ongesteldheid.. Maar op het internet lees ik dat het ook een innestelingbloeding had kunnen zijn, ik weet het niet.. In elk geval was het een hele lichte bloeding, ik hoefde ook geen maandverband etc te gebruiken, de eerste dag leek het op oud bloed (bruin achtig) en de dag erna was het een beetje licht, en tegen de middag aan was het eigenlijk al over.. Maar om zeker te zijn doe ik morgen nog een test, en ga ik morgen niog naar de huisarts om een bloedonderzoek te doen!

Deel Deze Pagina