Wachten duurt soms zo lang...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door juffie85, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie85

juffie85 Lid

3 aug 2012
    99
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hallo allemaal,
    Wij proberen nu al ruim een jaar zwanger te worden. Na het stoppen met de pil duurde het heel lang voor mijn cyclus op gang kwam, nog steeds is die vrij lang, ergens tussen de 35 en 49 dagen (langste en kortste sinds maart)
    In de zomer bij de gyn geweest, zij zag een aantal kleine blaasjes wat kon duiden op PCOS, maar niet heel veel. Gelijk bloed geprikt en vriendlief heeft gisteren een donatie gedaan ;) Over twee weken horen we alle uitslagen als het goed is.
    Zondag en maandag had ik een twee keer een duidelijke streep op de ovutesten (dit was de eerste keer dat ik die gebruikte) Maar aangezien mijn vriend gisteren naar het ziekenhuis moest, hebben we alleen zondag geklust.
    Vandaag voelde ik een enorm stekende pijn in mijn linkerzij en deed mijn rug pijn, eerst dacht ik er niets bij, maar opeens dacht ik: dat kan best eens mijn eisprong zijn, dus daarnet gelijk maar weer even geklust :p Zou dat nog op tijd zijn?
    Wachten duurt zo lang, zeker omdat het bij mij zo onregelmatig is... Hoop dat ik snel duidelijkheid heb...
    Bedankt voor het lezen!

2. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Wachten duurt soms heel lang. Hier ook al een jaar geleden gestopt met de pil.
    Het eitje leeft tussen de 12-24 uur dus je zou zeker nog optijd kunnen zijn.
    Wat moet je lang wachten zeg op de uitslagen.
    Wij hebben het zaadonderzoek via de HA gedaan en drie dagen later hadden we uitslag. Gisteren hsg gehad en volgende wee donderdag de uitslag + de bloeduitslagen.
    Spannend hoor. Succes!

3. juffie85

juffie85 Lid

3 aug 2012
    99
    0
    0
    Zuid-Holland
    We hadden eigenlijk volgende week een afspraak, maar dan is mijn vriend weg... Dus nu de week erna. Zijn zaad is ook al eens door de HA gecontroleerd, maar door een ander ziekenhuis dan waar we nu bij de gyn lopen, dus ze wilde dat opnieuw doen. We zullen het zien, hoop eigenlijk dat de afspraak niet meer nodig is, maar goed denk dat iedereen dat wil :)

4. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Mijn eerste afspraak die ik bij de gyn was was in de tweede fase van mijn cyclus. Ik hoopte dat de tweede afspraak niet nodig was, maar helaas.
    Ik hoop dat het voor jullie niet nodig is.

5. juffie85

juffie85 Lid

3 aug 2012
    99
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dankje, hoop dat jullie ook een goede uitslag krijgen en snel zwanger mogen zijn!

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Wachten duurt niet alleen lang, het is vooral ook erg stom!

@juffie, die cyclussen van jou zijn irritant lang. Bij mij leek het beter te gaan maar, maar dit keer ook weer pas een eisprong op dag 19, +15 dagen LF: wordt cyclus van 34 dgn. Bij mij volgende ronde kijkoperatie en vriend mag opnieuw een kwak inleveren.

7. juffie85

juffie85 Lid

3 aug 2012
    99
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wachten is inderdaad ook erg stom!
    En dan ook nog eens irritant lange cyclussen inderdaad, heb nooit een keer duidelijkheid over wanneer mijn nod is, je wilt niet weten hoeveel testen er hier al door zijn gegaan!

8. juffie85

juffie85 Lid

3 aug 2012
    99
    0
    0
    Zuid-Holland
    Even ervan uitgaande dat vandaag inderdaad mijn eisprong was, wanneer zou ik dan kunnen testen?

9. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Schrijf het lekker van je af meis...
    Wachten duurt idd soms lang... te lang als je het mij vraagt!
    Maar als het wachten dan eindelijk beloont word geniet je er nog meer van denk ik... althans zo sta ik er in :)

Ik duim dat alles goed mag zijn en je toch nog snel zwanger mag raken!

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik zou 14 dagen aanhouden.

Dat hopen we dan maar Flippo :)

11. juffie85

juffie85 Lid

3 aug 2012
    99
    0
    0
    Zuid-Holland
    Genieten ga ik er zeker van doen, anders is al dat wachten voor niets geweest!
    Hoop dat we allemaal niet al te lang meer hoeven wachten!

12. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    hier ook al bijna een jaar aan het wachten. bij de eerste duurde het bijna 2 jaar. had nu een kleine hoop dat we wat geluk zouden hebben maar helaas.
    heb na het stoppen met de pil eerst 88dagen geen menstruatie gehad en toen rond de 40 a 50 dagen. en de laatste tijd schommelt het tussen 31 en 37 dagen. tja zo ga je wel snel door een jaar heen vind ik.
    wachten duurt veels te lang. maar we gaan niet naar het zkh. dat hebben we de vorige keer gedaan en daar kwam niets uit.

Deel Deze Pagina