1ste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sabinewn, 25 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi allemaal. Ik ben in april gestopt met de pil. Mijn cyclus was de eerste x 30 tweede 29 en laatste op 10juni 28 dagen. Sinds 15juni hebben we besloten onze wens in vervulling te laten gaan. Dus aan het werk. Afgelopen weekend was mijn ovu sinds dien heb ik veel last van krampen in mijn buik: krampen bij bm en last van maagzuur. Ook ben ik er denk ik wel veel mee bezig maar ja wie niet. Hoe groot is de kans dat het nu al raak is?

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.253
    6.140
    113
    Als je naar de statistieken kijkt 15-20% bij stellen met een 'normale' vruchtbaarheid.. En ik hoop natuurlijk voor je dat het in 1 keer raak is!

3. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Weet niet precies hoe groot de kansen zijn, maar het kan wel natuurlijk.
    Paar mensen in mijn omgeving waren ook meteen de eerste ronde zwanger!

Succes! :) liefs Anna

4. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Hier een vergelijkbaar verhaal... Ook in april gestopt en nu de 3e normale cyclus. Ook deze ronde geen condooms gebruikt. En sinds een week steken en pijnlijke borsten (iets wat ik tot nu toe niet zolang heb gehad, normaal alleen rond mn eisprong en net voor mn menstruatie). Ook voor mij is het afwachten.

De kans is elke ronde, zoals eerder gezegd, bij normale vruchtbaarheid inderdaad 15-20%.

Spannend he!! :)

5. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Wij zijn ook deze maand begonnen. Voor ons voor de derde, maar wat is het spannend! Ik vind van mezelf dat ik er teveel mee bezig ben, maar het is moeilijk om het los te laten.

De kans per cyclus is (heb ik gelezen) 15-20%.
    Dus alles is mogelijk!

6. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    15-20% dat is maar heel weinig....:/

7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.253
    6.140
    113
    Ligt eraan hoe je het ziet, als dat de winkans is in een loterij deed ik elke keer mee ;)

8. Neve

Neve Niet meer actief

Ik vind het ook niet echt weinig eigenlijk. Ik hoop natuurlijk dat je tot die groep behoort, Sabinewn!!

9. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Heb je al nieuws sabinewn?
    Bij mij blijft het hetzelfde.. Vandaag veel meer krampen opeens, dus verwacht dat ik ongesteld word heel binnenkort...

10. nadina32

nadina32 Lid

5 mei 2010
    94
    0
    0
    buschauffeur
    Leiden
    Het is idd weinig he! Maar het kan altijd!!! :)

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

15-20% kans elke cyclus. Ik hoop dat je niet lang hoeft te wachten op een zwangerschap. Geduld is helaas (soms) nodig bij het zwanger worden.

12. June9

June9 Lid

27 jun 2013
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag allemaal,

ik ben hier nieuw en ben ook net bezig voor een eerste kleintje.
    Mijn pilstop was op 12 mei, en mijn eerste dag van die regels was 14 mei. Nu loopt mijn eerste cylus al 44 dagen.

De laatste dagen ben ik constant enorm misselijk. Net voor het weekend had ik last van menstruatiepijn en dacht ik dat mijn regels er door zouden komen. Buiten een klein beetje bruinverlies, is er niets doorgekomen.

Is dit allemaal door het ontpillen? Door die hevige misselijkheid heb ik gisteren een zwtest gedaan, maar die was uiteraard negatief.

Deel Deze Pagina