Zijn bij jullie de aardappelen ook zo duur geworden? Wij betaalden tot een week of 3/4 terug altijd 1,69 bij de AH voor 3kg vastkokende aardappelen. Deze zijn nu 3,99!!
Ja maar dit is nieuwe oogst. Altijd duurder. Vandaag ook gehaald, schok echt van de prijs, slaat toch nergens op.
Ik heb ze vandaag bij aldi gehaald. Zal straks eens ziek wat ze kossten maar was rond de 2,- dacht ik.
Zodra er nieuwe oogst beschikbaar is haal ik die altijd. Dus ik merk het niet, want betaal al een maand of 3 die prijs. (ze zijn eigenlijk goedkoper geworden inmiddels )
Manlief doet meestal de weekboodschappen (zeker nu ik zwanger ben) bij de C1000 dus geen idee wat de aardappelen kosten
Wij kopen en eten nooit aardappelen, maar ivm nieuwe oogst duurdere aardappelen vind ik best logisch klinken gezien die altijd duurder schijnen te zijn.
Zo wat een verschil. Gelukkig eet ik die krengen nooit Kan iemand mij uitleggen waarom die nieuwe oogst duurder is?
Ze schijnen lekkerder te zijn dan 'oude' aardappelen al lijkt het me stug dat aardappelen lekker zijn haha! En je hoeft ze niet te schillen maar als je ze schrapt kan je ze zo eten. Het zijn zegmaar een beetje andere/aparte/speciale aardappels, vandaar dat ik kan snappen dat ze duurder zijn.
Niet echt op gelet eigenlijk.. Zal s kijken inderdaad. Wist ook niet dat de nieuwe oogst weer duurder was.
Mwoah, bij een supermarkt vind ik ze sowieso duur. Ik haal ze rechtstreeks bij de boer. Nieuwe oogst, 15 kilo voor 15 euro. Vind dat best meevallen, als je nagaat dat wij daar minimaal 1.5 maand van eten.
Ja joh, wij hebben die ook altijd , moest zaterdag ook 2 x kijken of ik het wel goed zag , vind maar duur ppfff
Ja, het viel mij ook al op!! Bij de Lidl normaal een zak voor nog geen euro, 2,5 kg. De laatste keer voor diezelfde zak ruim 2 euro betaalt....
Owwww dat verklaart die reactie van die klanten afgelopen vrijdag, die me vroegen wat er aan de hand was met de aardappels. Ze waren bij de zelfscanner, en die gaf namelijk 4,99 voor 3 kilo aan! Aangezien de groente niet mijn afdeling is, heb ik ze maar doorverwezen naar een collega, maar heb het antwoord niet meer afgewacht.