Vraagje, wanneer naar buiten??

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Trinity, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hier zelf op dag 7 naar buiten geweest, even een boodschapje gedaan, ik wilde er graag even uit.... Ging prima maar toen liep ik ook al weer een aantal dagen zonder moeite de trappen op en af.
    Dag 8 met baby naar buiten, eerst een klein stukje, later onze dochter opgehaald, half uur lopen lukte me toen weer. Dizelfde dag nog een stuk verder gelopen, dat voelde ik wel maar hield het wel vol.
    Morgen ga ik een stukje fietsen...

2. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik ben op dag 8 met Jamila naar buiten geweest. Even de straat op en neer gelopen en dat kon ik nog net volhouden. Het begon toen erg te trekken aan mijn buik. Ik heb elke dag een stukje gelopen en morgen ga ik iets verder. Echt ver weg oid durf ik nog lang niet aan. Ik had niet verwacht dat het wandelen mij nog zoveel moeite zou kosten.

3. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Dit is wat ik ook te horen kreeg van de kraamzorg.
    Op de 8ste dag gingen we dan ook naar buiten.

4. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Nog niet bevallen, maar ook ik ben geen echte stilzitter. We hebben een melkveebedrijf én een berg huisdieren, dus er is altijd wel iets te doen hier. Ik hoop dat ik een voorspoedige bevalling heb en kindje snel mee naar de stal mag nemen. Moet er niet aan denken om onze beesten dagenlang niet te zien of veel vd dagelijkse werkzaamheden te moeten missen. Baal er nu al van dat ik veel dingen niet meer mag doen...Voel me nu vaak een buitenstaander, man aan het werk en ik kijk toe. Bah!:( Mag zo graag tussen/met onze dieren klooien.

Deel Deze Pagina